alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|||
|
|||
Update Docs to Go 10
Vanochtend ben ik een flinke tijd bezig geweest om Docs tot Go te updaten van versie 10.000 naar 10.002.
Na een aantal keer downloaden, syncen, de-installeren en weer opnieuw syncen stond er eindelijk op mijn desktop en mijn centro Documents to Go versie 10.002 ( ![]() ![]() Maar na een hotsync blijkt dat op de handheld versie 10.000 weer wordt teruggezet en dat het synchroniseren niet mogelijk blijkt vanwege deze versie mismatch. ![]() Ik heb docs al geprobeerd te verwijderen op de centro, maar hij staat in het ROM geheugen, dus ik krijg hem er niet af. Ik vind het vreemd dat de oude versie weer wordt teruggezet. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit op kan lossen? Groeten, René. |
|
|||
|
|||
probleem opgelost door versie 10.000 te herinstalleren.
Niet meer updaten dus!!! |
|
||||
|
||||
Updaten moet natuurlijk kunnen. Vanuit docs2go 10.002 op je Desktop kun je in het menu kiezen om de handheldapps te herinstalleren. Daarna kun je uitzoeken wat er bij een sync misgaat dat 10.000 er toch weeer opkomt.
Maar zolang 10.002 geen extra dingen heeft die jij nodig hebt, zou ik de versie vanuit het ROM blijven gebruiken, scheelt toch weer wat geheugen. |
|
|||
|
|||
Gisteren na een harde reset opnieuw geprobeerd om docs te updaten naar versie 10.002, maar nu via de desktop.
Dit ging zonder problemen en werkt nu prima. Vorige keer heb ik geprobeerd docs te updaten via de centro zelf en dat mislukte, met het beschreven probleem als gevolg. René. |
|
||||
|
||||
Er is nu ondertussen een Docs to Go premium 11.
|