Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Koopadvies

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26 februari 2002, 12:48
valentijn
Guest
 
Berichten: n/a
Question wat moet ik kiezen??

Ik sta op het punt om een palm M505 te kopen. Ik heb op het internet bij palminfocenter.com gezien dat de M515 en de M525 in de lucht komen. Als ik op een M515/M525 blijf wachten, hoe lang zal dit in de praktijk dan gaan duren? Kan iemand met ervaring op dit gebied mij hier iets over vertellen?

Met vriendelijke groet; een verwent palm(Vx) gebruiker.

Valentijn.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 februari 2002, 13:45
Patrick@pdaclub
Guest
 
Berichten: n/a
Hoi Valentijn,
volgens mij is de enige meerwaarde van de M515 en verwanten de ondersteuning van enkele gsm- en netwerkprotocollen (zoals Bluetooth). Wat ik weet voegt het weinig toe aan de huidige generatie, tenzij je zeer intensief mobiel wilt gaan internetten en remote synchroniseren. En gezien de recente prijsdalingen van oa de Palm M505 (ga bijvoorbeeld eens kijken bij www.pdashop.nl in R'dam) worden die 'oudere' modellen ineens heel interessant. Dat mobile gedoe kan altijd nog via een aparte Bluetooth module of de IrDA poort van je gemmetje.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 26 februari 2002, 13:45
bob's schermafbeelding
bob bob is offline
Forumbikkel
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 10 december 2000
Berichten: 1.056
En als de M515 en M525 er zijn, ga je dan wachten op de M550?

De M505 is een top-machine waar je ook op langere termijn heel veel plezier van kunt hebben.

Mijn advies: koop gewoon die M505, want als je telkens op de nieuwste Palm wilt wachten komt ie er nooit.
Het is net als bij Desktops: op de dag dat je em koopt, is ie verouderd.

suc6
__________________
Bob jij of bob ik?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 26 februari 2002, 17:29
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Volgens www.palminfocenter.com komt Palm op 4 maart aanstaande met de aankondiging van ondermeer de nieuwe 515.

Indien de prijs ongeveer het zelfde zou blijven heeft de 515 zeker een meerwaarde dan alleen maar wat GSM- en netwerkprotocollen. Zo zal ie 16 Mb intern geheugen hebben i.p.v. 8 Mb bij de 505, zijn de USB problemen uit de wereld geholpen en heeft ie een beter scherm!! waarbij de helderheid van de verlichting zelf in te stellen is.

Normaal zou ik het met de overige schrijvers eens zijn en heeft wachten veelal geen zin. Echter, de aankondigiging is klaarblijkelijk zo dichtbij dat ik in dit geval zou zeggen....wacht 14 dagen af en je weet meer..en wellicht krijg je meer voor hetzelfde geld (dat laatste is een gok

succes,
Carel
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023