Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23 mei 2006, 21:38
amkrisis
Guest
 
Berichten: n/a
Palm start niet op na lange inactiviteit

Hallo

Maybe een domme vraag maar is het normaal dat een vol opgeladen TX na 2-3 dagen niet aangestaan te hebben niet meer opstart door op de power knop te drukken?

Ik heb dit regematig voor omdat ik hem voorlopig niet zo actief gebruik.
Opladen helpt (teminste de vorige keer, nu zit hij weer in de adapter, maar voorlopig nog geen teken van leven)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 mei 2006, 22:18
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
2-3 dagen lijkt me wat kort voor de batterij van de TX. Tenzij er een programma draait op je TX wat ervoor zorgt dat de batterij onnodig wordt belast. Heb je dit probleem ook op een lege (dat wil zeggen, harde reset en nog geen herstelsync gedaan) palm ook?
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 23 mei 2006, 22:21
amkrisis
Guest
 
Berichten: n/a
Nu ik er over nadenk, het kan zijn dat mijn gps nog aan stond en tevergeefs naar bluetooth apparaten zocht ... verbruikt wel wat denk ik...

Anyway, hij is nu al een 20min aan het opladen, maar krijg hem nog steeds niet aan... hopelijk gaat het morgen beter...
Met citaat reageren
  #4  
Oud 24 mei 2006, 08:53
amkrisis
Guest
 
Berichten: n/a
na een nachtje, nog steeds geen teken van leven.

Ik merk wel dat als ik heel goed luister met men oor er tegen, dat er wel 'iets' gebeurt als ik op de knop druk. Het lijkt wel het geluid van een 'denkende' pc maar dan stiller.

Zou het scherm stuk zijn? Hij zat nogtans gewoon in zijn etui voorheen.

Is er nog een manier om het te testen? of neem ik contact op met palm voor een herstelling.

Ik las in een andere topic dat de knop wel eens kan haperen. Maar hoe zet ik men palm aan met een andere knop? ook gewoon indrukken?

PS: kan dit naar harware TX, lijkt me een betere plaats gezien het probleem, bedankt!

Laatst gewijzigd door amkrisis; 24 mei 2006 om 09:05.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 24 mei 2006, 09:42
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
SuperSmaus
Voornaam: Jacob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 mei 2001
Locatie: Meestal achter mijn computer, soms thuis, soms op kantoor, soms in de auto
Berichten: 1.507
Stuur een bericht via ICQ naar Smaus Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Heb je al geprobeert een reset uit te voeren? Gewoon met het pennetje, geen hard reset , maar even de TX resetten . Soms willen Palm's nog wel eens 'blijven hangen' als de batterij leegraakt.

Groeten,

Jaap

//Verplaatst
__________________
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5
Met citaat reageren
  #6  
Oud 24 mei 2006, 09:56
amkrisis
Guest
 
Berichten: n/a
nog niet geprobeert, maar hij zit al meer dan 8uur in de lader.

ik zal het vanavond proberen als ik terug kom van mijn werk.

hoe zet ik hem nu eigelijk aan met een andere knop? lang ingedruk houden?

vanavond weet ik dus meer, alvast bedankt voor de verhuis
Met citaat reageren
  #7  
Oud 24 mei 2006, 11:43
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door amkrisis
hoe zet ik hem nu eigelijk aan met een andere knop? lang ingedruk houden?
Een willekeurige andere knop kun je gewoon kort indrukken, net alsof hij al aanstaat.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #8  
Oud 24 mei 2006, 12:02
ByteWarrior ByteWarrior is offline
Senior lid
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 14 december 2005
Berichten: 72
Heb je toevallig een screen hack geïnstalleerd waardoor je de brightness van het scherm volledig op nul kan zetten? Kan je eens controleren of de brightness niet volledig op nul staat. Als dat het geval is, kan je Palm toch opstaan, maar zie je niets op het scherm...
__________________

Met citaat reageren
  #9  
Oud 24 mei 2006, 12:07
amkrisis
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ByteWarrior
Heb je toevallig een screen hack geïnstalleerd waardoor je de brightness van het scherm volledig op nul kan zetten? Kan je eens controleren of de brightness niet volledig op nul staat. Als dat het geval is, kan je Palm toch opstaan, maar zie je niets op het scherm...
nope, niet gedaan ...
Met citaat reageren
  #10  
Oud 24 mei 2006, 18:32
amkrisis
Guest
 
Berichten: n/a
phew, reset heeft geholpen, al die zorgen voor niets

bedankt allemaal voor de tips!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023