Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20 april 2006, 08:20
tondekok
Guest
 
Berichten: n/a
Hotsync met Dell Latitude D610 en Toshiba BT stack

Ik heb een Dell Latitude D610 waarmee ik altijd via Bluetooth zonder problemen Hotsync. Inmiddels heb ik een Nokia 6021 BT en bijbehorende Jabra BT200. Met de installatie van Skype wordt het interessant om ook een headset profile te activeren. De kale stack van Dell/Microsoft (geloof ik) biedt niet aanwijsbaar het headset profiel. In elk geval wordt mijn Jabra niet gevonden. Nu heeft Dell bij hun support site een Toshiba BT stack die kan worden geinstalleerd en die meer mogelijkheden biedt. Dit dus gedaan. Inmiddels vier keer zonder succes. Meestal mislukt de installatie in eerste instantie, waarna alle Bluetooth hardware niet meer aanwezig lijkt te zijn. Tweede poging leidt tot succesvolle installatie. De stack is er, maar dan... Ik Hotsync via de reeds aangemaakte seriële poort. Er gebeurt niets en na verloop van tijd meldt mijn Tungsten T2 dat ik mijn telefoon niet gereed heb gemaakt. Ik voeg zelf een seriële poort toe, zet die in mijn Hotsync setup als de te gebruiken poort. Zelfde resultaat. Op de Dell website is niets te vinden over dit probleem. Wel wordt alleen gesproken over ActiveSync, wat misschien voor PPC gebruikt wordt, maar ja: ik gebruik liever Palm.
Vraag 1: Heeft iemand ook een Dell met zelfde BT stack en werkende synchronisatie, die mij een tip kan geven?
Vraag 2: Heeft iemand een suggestie voor een BT stack die werkt op mijn Dell D610 en wel Hotsync aan kan, en natuurlijk mijn head set kan zien?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023