Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15 juli 2005, 16:16
928Shark
Guest
 
Berichten: n/a
Question Tungsten T3 <--> car kit

Ik heb kortgeleden aangeschaft “TomTom Navigator 5 Bluetooth Benelux” wat bij mij (uitstekend) draait op mijn Tungsten T3.
Uiteraard is het dan handig om een car kit in de auto te zetten om mijn T3 lekker goed in het zicht te hebben tijdens het rijden.

Op de TomTom site stond tot voor kort bij de accessoires de “TomTom Tungsten T3 Car Kit” genoemd. Alleen was dit apparaat niet via de TomTom site te bestellen. Bij eXpansys.nl was hij wel te bestellen. Dat heb ik gedaan maar een paar dagen later bleek hij niet meer leverbaar. Helaas voor mij. Op de site van TomTom staat hij nu ook niet meer genoemd. Lijkt er dus op dat ik botte pech heb, ik ben gewoon te laat.

Heeft één van jullie misschien een goed alternatief voor mij ?
Ik zoek dus een car kit:
  • Die geschikt is voor mijn Tungsten T3.
  • Die mijn palm oplaadt tijdens het rijden (dus een actieve, en niet een passieve).
  • Die ik op b.v. een Brodit Proclip kan monteren (zodat mijn dashboard intact blijft).
  • Waarop ik als het even kan de "TomTom Navigator Bluetooth Muis" kan aansluiten om hem op te laden tijdens het rijden.
Dank alvast voor het meedenken c.q. het aandragen van (andere) goede ideeën.

Brgds, Bart.
  #2  
Oud 18 juli 2005, 13:50
sytzeterpstra
Guest
 
Berichten: n/a
Lightbulb

Hé 928shark,

Heb ik even goed nieuws voor jou! Ik heb nog een originele T3 carkit van TomTom liggen. met laadkabel en aansluiting voor de BT GPS muis en zuignap, helemaal compleet. Ik heb er 2 en degenen die ik gebruik heb ik ook op een blodit houder, die centraal op het dashboard zit, gemonteerd.
Je mag 'm overnemen voor €60,- stuur maar even een e-mail (we mogen hier namelijk niet verkopen)

Sytze
  #3  
Oud 22 juli 2005, 13:37
928Shark
Guest
 
Berichten: n/a
Deze thread mag gesloten worden (moderator actie ? Of kan ik dat zelf doen ?)

Ik heb via forumbewoner sytzeterpstra precies dat gekregen waarnaar ik op zoek was.
Sytze bedankt nogmaals

Brgds, Bart aka 928Shark
A 928 eats a 911 before breakfast
  #4  
Oud 22 juli 2005, 13:41
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Makkelijk hoor.

//slotje
__________________
FoleoCentral.com
Discussie gesloten

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023