Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Koopadvies

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29 april 2001, 19:39
Painless
Guest
 
Berichten: n/a
Ha luitjes,

Even een vraagje. Hoe lang doen jullie met een palm? Gaat hij snel kapot?
Is 1 jaar garantie voldoende of moet je die uitbreiden.
Is hij duur om te repareren?

Ik wil zo een palm gaan kopen (m505)en hem intensief gaan gebruiken op een eerste hulp. Hopelijk gaat hij lang mee
Anders word het een duur geintje.

Groeten Freek

Met citaat reageren
  #2  
Oud 30 april 2001, 02:24
Guy Sie
Guest
 
Berichten: n/a
Ik ken mensen die nog de oeroude 3com Palmpilot Professionals gebruiken van jaren geleden en daar geen problemen mee hebben. Mijn eigen Palm III gaat nu al 2 jaar mee en de V (nu V8) heeft het ook al anderhalf jaar uitgehouden. Ik vind het dus niet zo'n probleem.

M'n vader gebruikt z'n Palm Vx ook op z'n werk (arts internist, hoofd ICU) en deze is daar nooit beschadigd geraakt in zo'n riem-clip case. Ik kan me voorstellen dat het er echter iets ruwer aan toe gaat op de EH, dus misschien dat je een hardcase of zo'n rhinoskin case erbij wilt kopen wanneer die voor de 505 uitkomen.

Vind het echter wel jammer dat ik extra geld had uitgegeven om de garantietermijn van m'n Palm III te verlengen, maar aangezien daar aan geklust is is die extra garantie nu vervallen... ohwell...
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023