Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08 april 2003, 22:05
hansveneman
Guest
 
Berichten: n/a
Tungsten T dood!

Vanavond begaf mijn Tungsten T het plotseling toen ik een reset deed. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is, en wat ik er aan kan doen voordat ik hem ter reparatie opstuur?
De Tungsten doet gewoon helemaal niets meer, totaal dood.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 08 april 2003, 22:13
fjodor's schermafbeelding
fjodor fjodor is offline
Vriend v/d Palmclub
Voornaam: Fjodor
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Enschede
Berichten: 876
Stuur een bericht via MSN naar fjodor
Probeer eerst een harde reset .

Misschien is de batterij volledig leeg gelopen? Heb ik ook wel eens gehad. Check of het groene lampje gaat branden als je 'm in de cradle zet. Laat 'm een paar uur laden en kijk dan eens weer. Geef evt. nog een keer een reset .
Met citaat reageren
  #3  
Oud 08 april 2003, 22:36
hansveneman
Guest
 
Berichten: n/a
Nee, helaas. Hij doet gewoon echt helemaal niets meer en reageert helemaal nergens op. Zelfs bij een reset gebeurt er helemaal niets, en het groene lampje gaat ook niet meer branden in de cradle.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 09 april 2003, 12:52
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Hmm, nu wordt het wat ernstiger. Als de Palm ook na een uurtje of twee in de cradle niet reageert, moet je even terugdenken aan waarom je de TT in eerste instantie gereset hebt. Wellicht komen we dan verder.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 09 april 2003, 13:18
hansveneman
Guest
 
Berichten: n/a
Vanmorgen heb ik inmiddels Palm gebeld (via pdashop) en die vroegen mij eerst een hard reset met de T|T in de cradle te doen. Ik ben benieuwd of dat iets uit gaat maken. Als dat niet het geval is, moet de Tungsten opgestuurd worden.

Ik heb hem ge-reset omdat de digitizer weer lastig begon te doen. Voor ik de digitizer patch installeerde enige maanden geleden reageerde het scherm bovenin niet altijd even goed (een bekend probleem, maar bij mij viel het op zich wel mee). Na het installeren van de voor dit probleem bedoelde patch werd dit probleem inderdaad opgelost, maar moest ik meerdere malen per dag de digitizer opnieuw calibreren, zelfs na het de-installeren van de patch. Na een reset en het opnieuw installeren van de patch leek het een tijdje goed te gaan, maar het probleem begon weer terug te komen. Gisteren wou ik dus weer reset doen, maar daar is ie nu geloof ik nog mee bezig...
Met citaat reageren
  #6  
Oud 10 april 2003, 20:54
hansveneman
Guest
 
Berichten: n/a
Nou, die harde reset in de cradle had niet zo veel zin, ondanks dat het groene lampje toch een fractie van een seconde hoopvol ging branden. De T|T is vanavond aangetekend naar Duiven verzonden. Doodeng om je Palm zo op de post te doen
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:42.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023