Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06 maart 2003, 14:10
Harry's schermafbeelding
Harry Harry is offline
Gadget Freak
Voornaam: Harry
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 24 november 2000
Locatie: Naarden
Berichten: 227
Bluetooth / van Tungsten T naar W <grin>

Ik heb een nokia 6310i en overweeg de TT te kopen, met name voor het bluetooth deel.

Toch heb ik nog wat vragen:
- Als ik een BT headset gebruik en ik dial via de TT, kan de NOKIA dan de twee BT connecties tegelijk aan?

Is het mogelijk op de TT ook de gegevens te zien die op de NOKIA staan? Zoals nummer van beller? Kortom is er een programma waarmee ik ook voor inkomende gesprekken de TT kan gebruiken?
Als grapje, kan ik met software van een TT een soort TW maken?
__________________
Met vriendelijke groet,
Harry

Van een Sharp IQ-8300M via een Philips Velo naar een Filofax en vervolgens via een Palm V en een Palm M505 naar een Tungsten T (van teleurstelling) en een Dell AXIM X30 besteld...
Met citaat reageren
  #2  
Oud 06 maart 2003, 20:03
Joeri Cox
Guest
 
Berichten: n/a
Hoi,

Ik gebruik mijn TT niet met een Nokia, doch met een Ericsson T68. Maar, Bluetooth is een standaardprotocol, dus ik verwacht dat dit met de Nokia hetzelfde werkt als met de T68.

Als ik met de TT via BT een nummer draai op de T68, zapt die het gesprek vervolgens door naar mijn BT headset. Op zich heeft hij dan niet twee BT connecties tegelijk: eerst wordt het nummer gedraaid, daarna verbreekt de TT direct de BT verbinding naar de T68 (die ondertussen aan het verbinden is), en als de verbinding is gemaakt zapt de T68 het gesprek naar de BT headset. Werkt vast hetzelfde via de Nokia.

Wat betreft info van de telefoon: je kunt wel SMSjes van de telefoon naar de TT halen via BT (en die worden dan direct op de telefoon gewist), maar andere info vooralsnog niet (zover ik weet). Daar moet je software voor hebben waarvan ik het bestaan nog niet weet. Iemand anders?

Overigens: de TT icm met een BT GPRS telefoon (zoals jouw Nokia) is echt super! E-mailen ging nog nooit zo makkelijk vanaf een Palm
Met citaat reageren
  #3  
Oud 28 maart 2003, 11:00
bdebeus's schermafbeelding
bdebeus bdebeus is offline
iQue Lover
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 22 september 2002
Locatie: NL, Holten (ov. bij de Holterberg!)
Berichten: 46
Stuur een bericht via ICQ naar bdebeus
Ik heb een TungstenT en een Nokia 6310 (geen i) met een BT headset.

De nokia kan volgens mij niet meerdere BT connectie's aan.
Bij mij liep dit nl. niet. Met een Ericson zou dit wel moeten kunnen, omdat de BT verbinding Ericson-headset niet continue is. Als er dus een telefoontje binnenkomt op je Ericson, dien je eerst je headset te reconnecten alvorens je op kunt nemen. Als er op m'n nokia een telefoontje binnenkomt, gaat de nokia automatisch reconnecten met je BT headset. Dit houd dus in dat de BT-link nokia-headset continue aanwezig is.

Als er andere bevindingen zijn, dan hoor ik dat graag!
__________________
Garmin iQue 3600, a way of living
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023