Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Discussies en algemene threads

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 13 augustus 2002, 12:52
robincop deel 2
Guest
 
Berichten: n/a
Mmmm,

Jammer dat je geen gebruik hebt gemaakt van de overige invoermogelijkheden. Die zijn namelijk VEEL beter dan dat PALM gekriebel.

En OK, voor sommige mensen is het MS OS te moeilijk te begrijpen. Die zijn inderdaad beter af met een PALM OS apparaat.
Met citaat reageren
  #22  
Oud 13 augustus 2002, 13:26
KingOfDos
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robincop deel 2
Mmmm,

Jammer dat je geen gebruik hebt gemaakt van de overige invoermogelijkheden. Die zijn namelijk VEEL beter dan dat PALM gekriebel.

En OK, voor sommige mensen is het MS OS te moeilijk te begrijpen. Die zijn inderdaad beter af met een PALM OS apparaat.
1: MS Sucks like hell, als ik iets niet zou kopen dan is het MS zooi.
ik draai wel WinXP maar alleen omdat de spellen meestal voor Windows zijn(RA2 b.v).
ok, ok, ik heb wel aardig wat MS producten legaal hoor, zoals:
MS-DOS 5.0
MS-DOS 6.22
Windows 3.0
Windows 3.1
Windows 3.11
Windows Chicago Beta 1(de 1e en enige beta van windows 95)
maar dit is allemaal gratis gekregen via via.

2: DocumentsToGo wint het van PPC met zijn zooi en daar ben ik zeker van.
ik heb het ook gratis draaien(niet echt gekocht ), maarja.

3: PalmOS is veel stabieler dan PPC platform van MS

4: Ik heb bij de vobis(den bosch) stage gelopen, ik heb ze allemaal in mijn hand gehad, maar de Palm wint het van allemaal!
PalmOS is lekker simpel.

5: ik heb pas 1 weekje mijn M105, voor school.
ding is wel oud enzo, maar goed genoeg voor mij, alleen school dingen, en wat er xtra mee kan(like AvantGo en games)

6: voor de palm is veel meer software beschikbaar, en ook vele betere dan voor PPC

7: nofi
Met citaat reageren
  #23  
Oud 13 augustus 2002, 17:32
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Exclamation

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robincop deel 2
... Die zijn namelijk VEEL beter dan dat PALM gekriebel.

En OK, voor sommige mensen is het MS OS te moeilijk te begrijpen...
robincop deel 2: In forum jargon wordt dit ook wel een flame genoemd. Beetje denigrerende uitspraken... Zou je voortaan je postings iets genuanceerder kunnen plaatsen?

En daarbij, het is jouw persoonlijke mening... het is per definitie dus niet zo. Jij vind dat prettig, en andere mensen vinden het Palm OS prettiger, en ook is er nog een groep die van beide niks hoeft te weten, en die gebruiken een Psion. Laat iedereen in zijn waarde, daarmee hou je de sfeer goed, en voorkom je dus opmerkingen als
Citaat:
MS Sucks like hell,
of
Citaat:
wint het van PPC met zijn zooi
Laten we dus nu gewoon ONtopic verder gaan, als deze (in mijn ogen) zinloze discussie verder gaat, dan sluit ik het topic.

O ja, en als je dan zo blij bent met PocketPC, ga dan eens kijken op de site van Pocket PC Club
Daar zul je meer mensen aantreffen die er hetzelfde over denken dan hier...
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #24  
Oud 14 augustus 2002, 00:19
robincop deel 2
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GJHartog


robincop deel 2: In forum jargon wordt dit ook wel een flame genoemd. Beetje denigrerende uitspraken... Zou je voortaan je postings iets genuanceerder kunnen plaatsen?

En daarbij, het is jouw persoonlijke mening... het is per definitie dus niet zo. Jij vind dat prettig, en andere mensen vinden het Palm OS prettiger, en ook is er nog een groep die van beide niks hoeft te weten, en die gebruiken een Psion. Laat iedereen in zijn waarde, daarmee hou je de sfeer goed, en voorkom je dus opmerkingen als of

Laten we dus nu gewoon ONtopic verder gaan, als deze (in mijn ogen) zinloze discussie verder gaat, dan sluit ik het topic.

O ja, en als je dan zo blij bent met PocketPC, ga dan eens kijken op de site van Pocket PC Club
Daar zul je meer mensen aantreffen die er hetzelfde over denken dan hier...

Mmmmmmmmmmm,

Ik neem aan dat je de rest van dit topic ook gelezen hebt????
Daar kun je zien dat ik de goede en minder goede zaken van beide kampen belicht en dat ik niet probeer denigrerend te zijn.

Het feit dat mijn laatste post denigrerend zou zijn is overigens OOK een persoonlijke mening, die zou hier dan ook niet thuis horen.
Daarnaast kan ik het gedeelte dat luidt: "O ja, en als je dan zo blij bent met PocketPC, ga dan eens kijken op de site van Pocket PC Club
Daar zul je meer mensen aantreffen die er hetzelfde over denken dan hier..."
ook als denigrerend opvatten; het ligt er aan hoe je iets interpreteert.
Wie de schoen past trekt hem aan zou ik zo zeggen.

Het lijkt me overigens een saaie boel worden als we onze mening in deze discussies buiten beschouwing zouden laten.

Mochten er mensen zijn die aanstoot hebben genomen aan mijn vorige post in dit topic: dat was niet mijn intentie, excuses.

Robincop deel 2
Met citaat reageren
  #25  
Oud 14 augustus 2002, 00:26
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Citaat:
k neem aan dat je de rest van dit topic ook gelezen hebt????
Tuurlijk, ik lees praktisch alles...

Maar goed, het kwam bij mij niet echt goed over, waarschijnlijk ook door de hoofdletters, aangezien die in forumland bekend staan als 'schreeuwen'.

Verder was mijn opmerking absoluut niet denigrerend bedoeld, eerder behulpzaam.

Veel plezier nog, en ik ben helemaal met je eens dat meningen er altijd zullen zijn, en nooit buiten beschouwing gelaten moeten worden. Echter, soms gaat het wel eens te ver door, zeker op het gebied Palm <-> PPC, en dan probeer ik zo vroeg mogelijk in te grijpen, om flamewars te voorkomen, snap je?
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #26  
Oud 14 augustus 2002, 01:47
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Even voor "the record", maar de bijdrage van robincop was geen flame maar flame bait

Overigens ook wel een beetje vreemd dat iemand die zich KingOfDos noemt zo tegen Microsoft is

Wel grappige thread trouwens. Het flame gehalte valt nog reuze mee.
Met citaat reageren
  #27  
Oud 14 augustus 2002, 19:59
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Ja, maar als iedereen maar gelukkig is met zijn eigen apparaat of dat nu een palm, PocketPC of Psion of papieren agenda is dan is het toch ook goed. Kijk, ik kies voor palm, maar bijvoorbeeld een psion is fijner om te lezen (640x240 scherm, kan geen palm of pocketPC tegenop).

En mensen willen wel multimedia, maar ook simplisme -> Kortom, de Sony´s met OS5 slaan alles straks.....
Met citaat reageren
  #28  
Oud 14 augustus 2002, 22:35
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Citaat:
Het flame gehalte valt nog reuze mee.
Helemaal mee eens! Maar ik wil graag dat de thread ook leuk blijft om te lezen, vandaar mijn opmerking...

Maar, net als wat domo zegt, volgens mij gaat zo'n multimediale Sony met OS5 het helemaal maken...! Ik ben erg benieuwd...
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #29  
Oud 17 september 2002, 16:28
Eelco v H
Guest
 
Berichten: n/a
Beetje laat maar toch.

Ik heb deze threat pas laat ontdekt maar ik wil er toch even op reageren. Ergens in het begin wordt er geschreven dat de letterherkenning van pocket pc beter zou zijn omdat het meer op het gewone handschrift lijkt.

Dit is 100% waar. Maar de reden waarom Palm os juist gebruikt maakt van de simpele karakters in Grafiti is (volgens mij) dat met deze "letters" sneller kan worden geschreven. Want het grote nadeel van PDA´s zonder groot toetsenbord (ook wel laptop genoemd) is de langzame tekst invoer en is het dus noodzakelijk dat er zo snel en eenvoudig mogelijk tekst kan worden ingevoerd.

Overigens ben ik er zelf ook nog niet uit wat het beste is. Mijn vriendin krijgt binnenkort een compaq machine. Dus als er nog iemand is die weet hoe je berichten en agenda punten heen en weer kunt zenden tussen Pocketpc en Palm os machines dan hoor ik dat graag.
Met citaat reageren
  #30  
Oud 17 september 2002, 17:31
robincop deel 2
Guest
 
Berichten: n/a
Lekker beamen

De PPC's ondersteunen inmiddels dezelfde standaard als de PALMS.

Je kunt dus via de infrarood verschillende items als afspraken, contactpersonen, tasks etc. naar elkaar zenden.

De PPC's bieden intussen ook de mogelijkheid om Grafitti te gebruiken als invoermethode. Speciaal voor de mensen die door de jarenlange PALM verslaving niet meer "gewoon" kunnen schrijven.

MvG,


Robin
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:37.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023