Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Koopadvies

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21 december 2000, 23:25
aalte001
Guest
 
Berichten: n/a
Ik ben erg gecharmeerd van de LiIon batterij van de V en Vx, maar vindt het prijsverschil erg groot. Ben erg bang dat ik met de 2mb van de Palm V tekort kom wanneer ik wat wil spelen met applicaties. Wat ik graag zou willen installeren is bijv. een spreadsheet achtig programmaatje en eventueel wat geinige applicaties.

Kan ik toch beter een Vx kiezen vanwege het grotere geheugen? Ook met het oog op uitfasering van de PalmV (begin volgend jaar)?!?!?!?!??!?!?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 december 2000, 04:46
byzanthy
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation

Yep, ik zou ondanks het prijsverschil toch kiezen voor de Vx. 2 MB heb je echt zo vol. Je kunt wel wat KB's winnen met flash-managers of een zip-programma maar daar schiet je niet veel mee op. Zeker als je met spreadsheets wilt gaan werken en daarnaast ook nog anderen programma's gaat draaien zou ik zondermeer gelijk voor de 8Mb gaan.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 28 december 2000, 14:22
bob's schermafbeelding
bob bob is offline
Forumbikkel
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 10 december 2000
Berichten: 1.056
kies voor het grotere geheugen.

Ik heb zelf maar 2Mb en ik zou mijn palm zo inruilen voor een ander met 8Mb. Wanneer je wilt spelen met "geinige" applicaties is je geheugen nooit groot genoeg.
__________________
Bob jij of bob ik?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 13 januari 2001, 12:34
dirk's schermafbeelding
dirk dirk is offline
Ere-moderator Palmclub
Model: TRG Pro
 
Geregistreerd: 03 januari 2001
Locatie: In the car ;-)
Berichten: 3.017
Question

Veel geheugen is nooit weg. Ik zelf vind 8 Mb eigenlijk nog te mager. Ik zat te denken aan een trgpro
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:45.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023