Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Softwareontwikkeling

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21 oktober 2001, 14:58
DEbri
Guest
 
Berichten: n/a
Lightbulb Freeware Games development

Met een team maken we freeware spellen voor het PalmOS platform. De kracht van ons team is dat we met zowel programeurs, concept designers, interface designers en grafisch vormgevers werken. Hierdoor kunnen we onze spellen naar een hoger niveau brengen. Wil je mee werken aan de ontwikkeling voor freeware spellen voor PalmOS, dan kun je mailen naar info@12playgames.com
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: gif 12pg.gif‎ (4,6 KB, 63x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 oktober 2001, 13:19
RobB's schermafbeelding
RobB RobB is offline
Huisprogrammeur
Voornaam: Rob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 06 december 2000
Locatie: 82.174.252.255
Berichten: 911
Wat voor mensen heb je in eerste instantie nodig en wil je je beperken tot het ontwikkelen van alleen games of ook andere software?

Groetjes Rob.

[SIZE=0]
Je wordt geboren,
je kijkt wat rond.
Je snapt er niets van
en ze stoppen je weer onder de grond
(Henny Vrienten)
[/SIZE]
Met citaat reageren
  #3  
Oud 22 oktober 2001, 18:09
DEbri
Guest
 
Berichten: n/a
Lightbulb we hebben nodig....

Op dit moment hebben we concept designers, grafisch vormgevers en programeurs. We hebben vrij veel (in onze ogen) goede concepten. Het is echter zo dat de programeurs op het moment te weinig tijd hebben.

We richten ons puur op spellen omdat we daar goed in denken te zijn. Ik ben al van jongs af aan met spellen bezig geweest en dat geld ook voor een aantal anderen.
Daarbij zijn het voornamelijk spellen waar je gebruik maakt van een team. Iemand die kan programeren heeft vaak geen grafische hulp nodig bij de ontwikkeling van andere applicaties.

Verder halen we onze motivatie uit spellen. Als je aan een leuk project werkt, dan ben je vaak ook meer gemotiveerd. En een spel maken is vaak leuker dan een database of tool.

Natuurlijk hebben we erg veel belang bij mensen die veel ervaring hebben met programeren voor PalmOS, maar spellen zijn vaak ook een goed project om te leren. Tijdens weekelijkse online chats bespreken we problemen waar we tegenaan zijn gelopen.

Het moet freeware zijn omdat we allemaal vrijwilligers zijn. Er zijn dan ook geen verplichtingen.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 26 oktober 2001, 15:05
johanvdb
Guest
 
Berichten: n/a
tof initiatief!

Hallo,

Lijkt me een tof idee te zijn! Ik heb vroeger nog veel demo
ontwikkeling gedaan op de amiga ... De Palm heeft ( nu toch nog )
68K processor aan boord, dus wel handig om een beetje assembler
tussen de (trage) C code te smijten.

Mijn gebrek aan grafische skills vormt mijn eigen barriere om
een game te schrijven en natuurlijk ook mijn beschikbare tijd!

Ik zag op je site die battlefield project beschrijving ... hoe
ver staat het daarmee?

Johan
Met citaat reageren
  #5  
Oud 26 oktober 2001, 15:26
DEbri
Guest
 
Berichten: n/a
FreeWare Games Development

Tijd is altijd het probleem. We zijn met meer mensen die een versipperde beschikbaarheid hebben. Het is hobby en het moet leuk zijn. Er zijn geen verplichtingen.
Zoals jij geen of weinig grafische skills hebt, zo hebben de grafische mensen geen technische skills. Daar kan een goed team uit komen.
Mail me anders even op info@12playgames.com

Groeten,

DEnnis..
Met citaat reageren
  #6  
Oud 26 oktober 2001, 15:29
DEbri
Guest
 
Berichten: n/a
Battlefield

Was even vergeten hier op te reageren.

Dit concept is min of meer af, het wachten is op een programeur die dit niet te ambitieus vind. Het is geen klein concept en vergt waarschijnlijk redelijk wat programeren. Ik kan je er veel info over sturen.

groeten,

DEnnis..
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023