Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #681  
Oud 26 oktober 2005, 22:57
Vanstra's schermafbeelding
Vanstra Vanstra is offline
Happy member
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 07 december 2000
Locatie: Hoorn (NH)
Berichten: 274
Ik gebruik mijn Treo 650 nu al 5 maanden naar volle tevredenheid en heb nog geen enkele reset gehad.
Zelfs niet met TomTom.
Dus zonder resets kan het ook.
Zeker het aanschaffen waard.
__________________
----------------------------------------
Homo sapiens non urinat in ventum.
Dat u niettemin verwittigd bent, evenwel.
Met citaat reageren
  #682  
Oud 27 oktober 2005, 08:47
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Citaat:
...ben ik toch te bang voor allerlei resets .
Nou, ik vind het wel meevallen eigenlijk, hij is bij mij nog geen enkele keer spontaan in de reset geschoten. Alleen met Tomtom heb ik het nodig, om geheugen weer vrij te geven. En dáár is die tool voor.

Heb zelf ook heel lang getwijfeld wat ik als opvolger van mijn Clié TH55 zou willen kiezen, met heel veel pda's en smartphones in mijn handen gestaan. En toh gekozen voor de Treo 650. Hij biedt gewoon meeste waar voor zijn geld, wat door de rest van de wereld bevestigd lijkt te worden; het is immers niet voor niets uitgeroepen tot 's werelds beste smartphone...
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #683  
Oud 27 oktober 2005, 10:21
Sander's schermafbeelding
Sander Sander is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 27 november 2000
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 547
Kaysar, ik snap eigenlijk wel dat je het niet aandurft. De Treo 650 is een schitterend apparaat, maar eerlijk is eerlijk, qua bugs/resets ook de meest 'gevoelige' Palm die ik ooit heb gehad. Persoonlijk zou ik toch weer een Palm OS GSM/PDA kiezen, maar dat komt meer door mijn 'blinde liefde' voor Palm OS.
__________________
Sander
Met citaat reageren
  #684  
Oud 27 oktober 2005, 11:00
Klaas's schermafbeelding
Klaas Klaas is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 11 april 2005
Berichten: 50
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sander
Kaysar, ik snap eigenlijk wel dat je het niet aandurft. De Treo 650 is een schitterend apparaat, maar eerlijk is eerlijk, qua bugs/resets ook de meest 'gevoelige' Palm die ik ooit heb gehad. Persoonlijk zou ik toch weer een Palm OS GSM/PDA kiezen, maar dat komt meer door mijn 'blinde liefde' voor Palm OS.
Ik had eerlijk gezegd meer problemen met mijn T3.
Mij valt op dat ondanks alle berichten over de Treo, mijn Treo erg stabiel draait (klop klop) en dan heb ik er toch al heel wat extra software opzitten en gebruik ik allerlei functies die ik met m'n T3 niet gebruikte (gsm, mail, gps).

Maar goed, misschien heb ik geluk..
Met citaat reageren
  #685  
Oud 27 oktober 2005, 11:10
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
Expert user
Voornaam: Adrian
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 07 december 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.357
Stuur een bericht via MSN naar bluevoice
Ik sluit me helemaal aan bij Klaas. Ik heb helemaal geen last van spontane soft resets en met TomTom heb ik ook nooit problemen gehad. Ik gebruik ook veel "3d party apps" en heb daar weinig problemen mee. Ik vind het echt een geweldig toestel.
__________________
De Palm professional
Met citaat reageren
  #686  
Oud 27 oktober 2005, 11:45
RichieB RichieB is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 03 september 2003
Locatie: Rijswijk
Berichten: 88
Het ligt er maar net aan wat je met je PDA doet. Zoals je kan lezen komen reset voor bij specifieke applicaties, waarbij Versamail de enige is die door Palm bij de Treo wordt meegelevert. Ikzelf gebruik de Treo met maximaal 1 reset per maand, dat is nog altijd beter dan m'n Nokia 6310i die 1x per week spontaan (in m'n broekzak) uit ging. Ik heb geen ervaring met WinCE PDAs, maar de batterij duur van de Treo 650 (3 dagen bij mij) schijn je daar mee niet te halen.
Met citaat reageren
  #687  
Oud 27 oktober 2005, 12:05
Sander's schermafbeelding
Sander Sander is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 27 november 2000
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 547
Af en toe een spontane reset kan ik nog wel mee leven en lijkt onvermijdelijk met hedendaagse devices, maar als dat bij de Treo een corrupte saved_preferences file kan opleveren dan vergaat mij toch de lol enigsinds. Tuurlijk heb ik dat ondervangen met backups etc., maar dit is voor mij wel een reden om anderen niet blindelings een Treo 650 aan te raden ; niet iedereen heeft er nml zin in om op dat 'technische niveau' met een device bezig te zijn.
__________________
Sander
Met citaat reageren
  #688  
Oud 30 oktober 2005, 17:20
Kaysar Kaysar is offline
Lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 06 augustus 2001
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 35
IK heb nu toch een Treo 650 aan de lader hangen hier

Ik dacht bij mezelf, de beste test of ik last heb van allerlei resets etc. is toch om het zelf eens te proberen. Er zijn ook veel mensen die gewoon tevreden zijn dus waarom ik niet.
Ben benieuw hoe me dit gaat bevallen qua apparaat, maar ook qua software omdat ik nu alweer jaren Windows Mobile was gewend.
Ik laat weer van me horen, doei.
Met citaat reageren
  #689  
Oud 30 oktober 2005, 22:11
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaysar
IK heb nu toch een Treo 650 aan de lader hangen hier

Ik dacht bij mezelf, de beste test of ik last heb van allerlei resets etc. is toch om het zelf eens te proberen. Er zijn ook veel mensen die gewoon tevreden zijn dus waarom ik niet.
Ben benieuw hoe me dit gaat bevallen qua apparaat, maar ook qua software omdat ik nu alweer jaren Windows Mobile was gewend.
Ik laat weer van me horen, doei.
Veel plezier ervan! Gaat vast wel lukken! Veel software is overigens vergelijkbaar, en vaak ga je er nog op vooruit, je hebt nu bijvoorbeeld een erg mooie TV-gids tot je beschikking, iets wat PPC (volgens mij) al heel lang moet ontberen!
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #690  
Oud 30 oktober 2005, 23:50
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul

VERZOEK
Beste Kaysar, zou je je profiel willen aanpassen met je huidige model handheld of smartphone? We kunnen je dan in de toekomst beter helpen bij eventuele problemen. Alvast bedankt!

Met citaat reageren
  #691  
Oud 29 november 2005, 16:00
Bommeltje's schermafbeelding
Bommeltje Bommeltje is offline
Kei lang lid
Voornaam: Peter
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 02 juni 2001
Locatie: Grave, gelegen in het BRABANTSE land, waar het (Palm)leven nog goed is
Berichten: 273
De kogel is door de Graafse kerk: ik heb een Treo650 gekocht en ben vooralsnog voorzichtig positief gestemd. Heb uiteraard al de nodige resets achter de rug, maar dat is niets meer dan normaal als je in het begin diverse "oude" applicaties vanaf een vorige Palm wil overzetten.

Ik gebruik PowerRun om zoveel mogelijk de "af-en-toe-te-gebruiken" software te behouden. AvantGo laat ik syncen op de externe kaart (1 gieg). Ook de foto's worden zoveel mogelijk op de ext. kaart geplaatst.

Desondanks heb ik maar 12,5 mB over om mee te werken, maar ik wil nog graag een gekleurd achtergrondje installeren (weet iemand daar een oplossing voor?) en ik zou graag mp3's als ringtone willen gebruiken. Zag dat dat mogelijk was m.b.v. shareware.

Op welke manieren lossen jullie het geheugengebrek op, zijn er tooltjes voor?

Verder ben ik zeer content over het feit dat ik nu niet meer met meerdere apparaten hoef te sjouwen, en (bijna) alles aan boord heb waarvan ik (door de tijd heen) weet dat ik dat veel gebruik (Tomtom, SDS Time, AvantGo, Pocketsat Plus, Planetarium. en zo'n tienduizend code's voor mijn 3 werkplekken , enz.)
__________________
Mvg, Peter van Bommel
http://www.bommeltje.nl

Hoe leger de geest, hoe bloter het beest...
P.S. Ik gebruik ALTIJD de zoekfunctie voordat ik iets vraag...
(maar vergeef 't me als ik weer ens te impulsief ben )


Mijn PDA's: na eerst 2 Casio organizers verslonden te hebben, zag ik het licht,
waarna de Palmziekte pas écht uitbrak: IIIe - m505 - TT - T3 - T5 - Treo650 - TX.
Met citaat reageren
  #692  
Oud 04 december 2005, 15:08
Athropos's schermafbeelding
Athropos Athropos is offline
Borrelbeheerder
Voornaam: Peter
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 01 april 2005
Locatie: Breda
Berichten: 929
Stuur een bericht via ICQ naar Athropos Stuur een bericht via MSN naar Athropos Stuur een bericht via Yahoo naar Athropos Stuur een bericht via Skype™ naar Athropos
Hai Peter,

Oplossing achtergrondje:
Niet te groot maken (of anders verbouwen) en je kan alles gebruiken wat je wil.
Voeg dan in media op desktop en stel dan in als achtergrond.
Oplossing mp3 als geluid:
Zie deze tread en dan lukt het prima.

Zien we je op de Borrel met je nwe Treo?
Breng ik dan ook de nieuwe Abacus Fossil mee.

Tot dan?

Peter Beset
__________________
De Softwarepacks voor de elke Palmgebruiker.

Hoeveel Palm Apparaten heb jij?

Ontmoet graag mensen uit de hele wereld zonder (voor)oordelen.

"Computers are like Old Testamants Gods; Lots of rules and no mercy"
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023