Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17 juni 2017, 18:32
michael gn's schermafbeelding
michael gn michael gn is offline
Lid
Voornaam: Michael
Model: Overig
 
Geregistreerd: 08 mei 2002
Locatie: Doetinchem
Berichten: 43
Retro gaming

Tegenwoordig is retro gaming helemaal hot. Misschien zorgt dat wil voor een mini revival voor de pda. Zakelijk gezien heb ik veel profijt van de apparaatjes gehad, maar een spelletje spelen op z'n tijd was ook erg leuk. Ook wel tijdens een saaie vergadering

Nu heb ik onlangs weer een mooi Palm os apparaatje op de kop getikt (Clié TH55) en wil ik graag de spelletjes van vroeger weer eens spelen. Met name Mars Needs Cows en Bejeweled. Zijn er nog plekken waar deze en andere games te vinden zijn? Google bracht me niet veel verder dan naar dode links...
Met citaat reageren
  #2  
Oud 18 juni 2017, 01:20
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Heb je dit al gezien: http://freeware.palmclub.nl/category/games-40/? Ik heb niet getest in hoeverre de links nog werken.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 19 juni 2017, 11:41
michael gn's schermafbeelding
michael gn michael gn is offline
Lid
Voornaam: Michael
Model: Overig
 
Geregistreerd: 08 mei 2002
Locatie: Doetinchem
Berichten: 43
Een leuke website met het eea aan leuke software. Waar ik echter echt naar op zoek ben is zijn de games van Astraware. Die zijn (ook daar) onvindbaar. Misschien moet ik het eens bij de ontwikkelaar zelf proberen. Als ze nog bestaan...
__________________
Verzamelaar van handheld PCs, pda's, organizers, etc.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 21 juni 2017, 09:17
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Die site ging net wat te laat online om nog populair te worden. Helaas staat er dus niet zoveel software op.

Astraware verspreidt zelf geen software meer, maar biedt wel gratis de registratiecodes:
https://astraware.freshdesk.com/supp...ry-or-symbian-

De enige andere site met software is http://hpc.ru/soft/index.phtml?pl167=on Het zoekvakje links vindt zonder problemen Mars Needs Cows en Bejeweled (al moet je wel opletten dat je de PalmOS-versie downloadt en niet die voor PPC).
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #5  
Oud 24 juni 2017, 20:07
michael gn's schermafbeelding
michael gn michael gn is offline
Lid
Voornaam: Michael
Model: Overig
 
Geregistreerd: 08 mei 2002
Locatie: Doetinchem
Berichten: 43
Ja, heel fijn! Dit is net wat ik zocht. Bedankt!
__________________
Verzamelaar van handheld PCs, pda's, organizers, etc.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 12 juni 2019, 13:28
Vance Vance is offline
Junior lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 12 juni 2019
Berichten: 1
Hallo,

Toen ik keek of Palmclub nog online was, was ik blij te zien dat dit het geval was. En meteen werd mijn aandacht door deze post getrokken, aangezien ik met regelmaat nog een spelletje op mijn trouwe Tungsten T3 speel.

In ieder geval bevindt zich ook een "nieuw" Palm OS software-archief op deze pagina: https://palmarchive.com/files/

Verder organiseer ik met een aantal buurtbewoners jaarlijks een Retro gamedag in Schagen. Nu denk ik erover om ook 1 of 2 Palm OS apparaten mee te nemen; zou een leuke aanvulling op de andere systemen zijn...

p.s.: mijn oude inloggegevens ben ik kwijt, vandaar een nieuw account aangemaakt.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 15 juni 2019, 14:16
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Natuurlijk is de Palmclub nog online! Het bezoekersaantal is wat teruggelopen (ahem) maar ik vind het zonde om alle content te verwijderen. Leuk om te zien dat andere mensen dit stukje historie blijven koesteren.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023