Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12 december 2005, 11:14
rs58
Guest
 
Berichten: n/a
T|E2 & Pefect Passenger incompatible bij setje van bol.com

[FONT=Arial][SIZE=2]Vorige week heb ik bij bol.com de combinatie: Palm Tungsten|E2 + Perfect Passenger aangeschaft. Eenmaal ontvangen ging ik enthousiast aan de slag en ontdekte al snel dat het PP kaartje met de sterk verouderde versie 1.0 geleverd werd en dat in combinatie met kaartmateriaal uit begin 2003 (we zitten al bijna in 2006!!!). Maar goed, via hun website heb ik versie 2.0A gedownload en geinstalleerd, hoewel het kaartmateriaal natuurlijk oud blijft. Maar ach, ik wil ook niet altijd moelijk doen Mijn zoon moest naar Emmen en ik bood hem enthousiast aan dat ik hem wel even zou brengen naar het juiste adres. Eenmaal in de auto bleek dit iets te voorbarig, want de pda moest keer op keer worden gereset. Uiteindelijk heb ik alleen Emmen ingevuld zonder straatnaam en dat deed hij wel. Eenmaal in Emmen hetzelfde probleem: Hoogeveen kon wel, maar een straatnaam was teveel van het goede en ik kon de pda opnieuw resetten . Eenmaal thuis heb ik de support afdeling gemaild over dit probleem in de volle overtuiging dat men mij naar behoren zou helpen, maar vanmorgen ontving ik onderstaand mailtje van hen:

De Tungsten|E2 heeft samen met de Treo650, de LifeDrive en de T5 een nieuwe manier van geheugengebruik aangemeten gekregen van PalmOne.
Hierdoor zijn er soms problemen met het geheugen wanneer het programma gebruikt wordt. Dit probleem is inmiddels opgelost door gebruik te maken van kleinere kaarten. Het enige probleem hierbij is dat er een kaartmateriaal update voor aangeschaft dient te worden. De kosten hiervan zijn € 85,-, bij deze kaartupdate ontvangt u meteen een andere versie van de software welke met deze verkleinde kaarten samen werkt. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,

xxxxxx
PerfectPassenger

(De naam van de medewerker heb ik bewust weggelaten)
Ben ik nu een tevreden klant? Nee! Maar ik heb ze vanmorgen opnieuw gemaild en ga er alsnog vanuit dat dit op een volwassen manier zal worden opgelost. Toch vond ik het belangrijk om mijn ervaringen op dit forum te plaatsen ten behoeven van hen die met dezelfde problemen worstelen en tevens voor diegenen die op dit moment overwegen om een dergelijk pakket aan te schaffen. Mijn advies luidt als volgt: wacht nog even met de aanschaf totdat we antwoord hebben van de helpdesk van PP, want zodra ik die heb zal ik hem op dit forum plaatsen. Als ik namelijk nog eens 85 euro extra moet betalen dan had ik uiteraard veel liever gebruik gemaakt van een TomTom aanbieding...
[/SIZE][/FONT]
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023