Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06 februari 2007, 10:06
NoFRespect
Guest
 
Berichten: n/a
Question Programma starten na invoeren password

Ik gebruik ZLauncher een soort van desktop voor de Palm, echter als mijn Palm automatisch op slot gaat en ik mijn code heb ingetoetst dan gaat mijn Palm terug naar de standaard launcher en moet ik ZLauncher opnieuw openen.

Bestaat er een programma'tje die nadat ik mijn wachtwoord heb opgegeven automatisch ZLauncher voor me kan opstarten. Ik heb het geprobeert met PButton en daarin ZLauncher aan de powerknop gekoppeld maar dat werkt niet.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 06 februari 2007, 11:13
jurgen_dewilde's schermafbeelding
jurgen_dewilde jurgen_dewilde is offline
Happy Palm User
Voornaam: Jurgen
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 11 april 2006
Locatie: Tilburg
Berichten: 71
Ramesh,

in de online help vind je de instelling die je nodig hebt:
ZLauncher User Manual
Zoek naar "Default launcher"
Dit zou je probleem moeten oplossen.
__________________
(1998) Palm III > (2000) Palm m500 > (2006) Palm m515 > (2007) Treo 650 > (2009) Centro + LiveDrive (Mod 2 LifeCard )
Met citaat reageren
  #3  
Oud 06 februari 2007, 11:33
NoFRespect
Guest
 
Berichten: n/a
ZLauncher staat al ingesteld als de 'default launcher' door op home te klikken gaat mijn Palm (Tungsten T2) gewoon netjes terug naar ZLauncher, ook na een soft reset . Alleen als mijn Palm op slot is gaat hij na het invoeren van het password naar de standaard launcher van PalmOS.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 06 februari 2007, 11:37
DavidDB DavidDB is offline
Senior lid
Voornaam: David
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 mei 2005
Locatie: Gavere (België)
Berichten: 52
Stuur een bericht via MSN naar DavidDB Stuur een bericht via Skype™ naar DavidDB
waarom gebruikt iemand iets als ZLauncher?
een vraag gewoon uit interesse ...
Met citaat reageren
  #5  
Oud 06 februari 2007, 11:41
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DavidDB Bekijk bericht
waarom gebruikt iemand iets als ZLauncher?
een vraag gewoon uit interesse ...
Zoeken naar: ZLauncher - hier vind je enorm veel ervaringen en gebruiksmogelijkheden met ZLauncher

Ik denk niet dat Ramesh het zo leuk gaat vinden als we het daarover gingen hebben in zijn thread, dus graag in een andere bestaande thread verder.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #6  
Oud 06 februari 2007, 11:44
NoFRespect
Guest
 
Berichten: n/a
Talking Waarom ZLauncher

ZLauncher heeft de mogelijkheid om programma'tjes vanaf elke willekeurige locatie van je SD-Kaart op te starten. Je kan in ZLauncher ook meer icoontjes op één scherm zien (wat wel handig is als je Palm stampvol met allerlei software zit). Verder kan je categoriën beveiligen met een wachtwoord, bij mij is bijvoorbeeld de categorie 'System' beveiligd zodat andere mensen niet zomaar in mijn instellingen kunnen zitten (mijn jongere zusje bijvoorbeeld).
ZLauncher geeft je Palm ook gewoon een mooi uiterlijk, mede dankzij de mogelijkheid om een mooi plaatje in de achtergrond te zetten (je bureaublad zeg maar).
Met citaat reageren
  #7  
Oud 06 februari 2007, 11:45
NoFRespect
Guest
 
Berichten: n/a
Smile

Geen probleem hoor Gazpacho
Met citaat reageren
  #8  
Oud 06 februari 2007, 16:06
NoFRespect
Guest
 
Berichten: n/a
Talking Probleem opgelost

Ik heb inmiddels zelf het probleem op kunnen lossen. Het kwam omdat ik met behulp van het programma'tje PwdLaunch de standaard launcher (applications) van Palm had beveiligd met een wachtwoord zodat als je ZLauncher afsluit er om een wachtwoord gevraagd zal worden. Ik heb het nu uitgeschakeld en het probleem is weg.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:50.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023