Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm - overige modellen

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22 februari 2006, 18:10
Berdie
Guest
 
Berichten: n/a
Palm V reageert niet meer op de pen.

Ik gebruik al heel lang mijn Palm V. Regelmatig komt het voor dat de Palm niet juist reageert op de pen, en dan kan ik via de daarvoor bedoelde app. de pen opnieuw initialiseren. Echter, sinds gister gaat dat niet meer. Ik kan met mijn pen niet meer bij het "Home" icoontje komen. Ook niet meer rechts bovenin. De voorgeprogrammerde knoppen werken nog wel. De Palm reageert alleen nagenoeg niet meer op de pen. Ik heb hem al een paar keer gereset, maar ook dat gaf geen oplossing. Wie kan mij helpen?

Alvast mijn dank.
Bert
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 februari 2006, 18:13
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Zoek even op 'digitizer', zo heet het deel van het scherm dat slecht werkt. In het verleden is er al erg veel over geschreven, en er bestaan ook programma's voor die het (deels) oplossen.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #3  
Oud 22 februari 2006, 19:48
Berdie
Guest
 
Berichten: n/a
Dank je voor je snelle reactie. Ik heb inderdaad het e.e.a. kunnen terugvinden op het forum. Ik heb digifix gedownload in geinstalleerd. Het werkte bij mij niet. Daarna heb ik de palm een "harde reset " gegeven. Hij werkte weer perfect. Daarna de data teruggezet, en ik ervaar weer het zelfde probleem. Ik blijf nog maar even puzzelen, wellicht kom ik eruit. Als je nog een tip hebt hoor ik dat graag.

M.vr.gr.
Bert
Met citaat reageren
  #4  
Oud 22 februari 2006, 20:14
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Doe een Grote Schoonmaak, waar wordt ook uitgelegd waarom het probleem terugkeert.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #5  
Oud 22 februari 2006, 21:59
Berdie
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb een grote schoonmaak gedaan en hij werkt weer als een zonnetje. Gelukkig maar, ik kreeg er het angstzweet van. Ik heb mijn Palm dir op een andere partitie gezet en daarna opnieuw geinstalleerd. Alle data staat weer terug vanuit Outlook en is gebackuped. Later ga ik één voor één de progjes die ik nog hebben wil terugzetten.
Ik ben je erg erkentelijk voor je hulp.


M.vr.gr.
Bert
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023