Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm - overige modellen

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09 augustus 2006, 21:22
linefarmer
Guest
 
Berichten: n/a
linux applicaties en div vragen

Hallo, allemaal.

Over een paar dagen dan komt mijn palm zire z31 binnen met de michelin gps navigatie. Zo te zien zal het wel ff stoeien worden om alles aan de gang te krijgen.
Ik heb dan ook een aantal vragen. Ik draai al lang geen windows meer, maar linux. (Om precies te zijn pclinuxos met als appl. KDE)
Om de palm aan de gang te krijgen had ik nog een stoffige windows 98 eerste editie liggen. Zou ik daarmee de software aan de gang kunnen krijgen?

Heeft iemand verder nog ervaring met het synchroniseren van linux applicaties?
Zoals adressenboek, planning e.d.
Kom ik grote problemen tegen of valt het allemaal wel mee.

Wat de navigatie betreft, ik las dat het interne geheugen niet erg groot is. Als ik dan de europa versie gebruik, wat kan ik dan nog voor appl gebruiken?

Dit waren de vragen tot nu toe.

Groeten,

Rene
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 augustus 2006, 01:07
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254

Hallo linefarmer en welkom op het forum!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door linefarmer
Over een paar dagen dan komt mijn palm zire z31 binnen met de michelin gps navigatie. Zo te zien zal het wel ff stoeien worden om alles aan de gang te krijgen.
Ik heb dan ook een aantal vragen. Ik draai al lang geen windows meer, maar linux. (Om precies te zijn pclinuxos met als appl. KDE)
Om de palm aan de gang te krijgen had ik nog een stoffige windows 98 eerste editie liggen. Zou ik daarmee de software aan de gang kunnen krijgen?
Voor versie 4 is dit normaal voldoende.
Citaat:
Heeft iemand verder nog ervaring met het synchroniseren van linux applicaties?
Zoals adressenboek, planning e.d.
Kom ik grote problemen tegen of valt het allemaal wel mee.
Er bestaan wel een aantal dingen op Linux. Met de zoekfunctie kom je wel bij de relevante info.
Citaat:
Wat de navigatie betreft, ik las dat het interne geheugen niet erg groot is. Als ik dan de europa versie gebruik, wat kan ik dan nog voor appl gebruiken?
In principe alles, zolang je het maar bij op je SD-kaartje zet. Heb je trouwens ook nodig voor de kaarten van de navigatie.
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:03.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023