Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18 februari 2007, 14:04
Rene
Guest
 
Berichten: n/a
Question Treo 680 en email via Vodafone

Ik gebruik mijn Treo 680 met een Vodafone simkaart. Deze kaart geeft automatisch bij network instellingen een door Vodafone toegwezen username en APN adres. Bij het aanloggen krijg ik de melding dat Netword connection could not be established. Bij Vodafone krijg ik geen gehoor omdat zij de Treo 680 niet ondersteunen. Bij Palm heb ik het nog niet geprobeerd.

Wie o wie heeft email (en internet) aan de praat gekregen.

Hetzelfde euvel heb ik met mijn Lifedrive die ik via bluetooth verbind met Vodafone.

Rene
Met citaat reageren
  #2  
Oud 18 februari 2007, 14:18
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Dag Rene en welkom op de Palmclub

Een paar tips om je wegwijs te maken: in het verleden gestelde antwoorden van vragen kun je heel makkelijk met de zoekfunctie vinden. Ook loont het vaak de moeite om even door de veelgestelde vragen te kijken. In jouw geval wordt je vraag daar beantwoord.

Probeer de instellingen die daar staan eens, en laat even weten wat er wel of niet werkte in zoveel mogelijk detail met instellingen, foutmeldingen, etc. zodat andere gebruikers je verder kunnen helpen.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 18 februari 2007, 18:19
Rene
Guest
 
Berichten: n/a
Bedankt voor de tip

Ik heb dankzij je tip inmiddels verbinding; het ophalen van e-mail lukt echter nog niet.

Wordt vervolgd.

Rene
Met citaat reageren
  #4  
Oud 18 februari 2007, 18:21
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Okee

Als je letterlijk kunt beschrijven wat je handelingen zijn en foutmeldingen op het scherm, dan geeft dat andere mensen een aanknopingspunt om je verder te helpen als het even tegenzit.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #5  
Oud 18 april 2007, 20:42
mpen
Guest
 
Berichten: n/a
Goedenavond, alle aanwijzingen gevolgd uit de FAQ, vodafone instructies, nog steeds geen mail in mijn palm 680 met een Vodafone abonnement. Is het jou inmiddels gelukt? Hoe? Ik hoor graag van je. gr M
Met citaat reageren
  #6  
Oud 13 juni 2007, 01:17
edmonduijl
Guest
 
Berichten: n/a
Question treo 680 internet vodafone

Op advies van vodafone de instellingen opgeszocht op WAP GPRS MMS instellingen voor je mobiele telefoon.
Heb nu internet en e-mail (edmonduijl@vodafone.nl) krijg netjes MMS bericht van ontvangst.
Kan helaas GEEN toegang krijgen tot de Live sites van Vodafone.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Met citaat reageren
  #7  
Oud 02 juli 2007, 20:52
N!COLAAS
Guest
 
Berichten: n/a
weer eentje met internet problemen via vodafone

jaja ik heb ook een palm treo 680 en met een vodafone abonnement en bij mij doet t internet t ook niet... en aangezien ik altijd een simpele telefoon heb gehad en dit een beetje wennen is voor mij vroeg ik me af of ik een handje geholpen kan worden door jullie.

alvast bedankt

nick
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:31.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023