Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07 juni 2007, 15:43
jOzh
Guest
 
Berichten: n/a
Seidio G2350

Ik denk er sterk aan om de Seidio G2350 aan te schaffen, een carkit waarbij een GPS receiver (met de SIRF Star III chipset) ingebouwd is. Nu is het echter zo dat m'n Treo 650 alweer 2 jaartjes oud is, en wellicht dat ik in de toekomst ooit nog eens over ga op de Treo 680. Kan ik dan de Seidio G2350 weggooien of is deze ook bruikbaar icm de Treo 680?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 07 juni 2007, 22:45
Jozz Jozz is offline
Forumbikkel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 06 oktober 2006
Berichten: 120
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jOzh Bekijk bericht
Ik denk er sterk aan om de Seidio G2350 aan te schaffen, een carkit waarbij een GPS receiver (met de SIRF Star III chipset) ingebouwd is. Nu is het echter zo dat m'n Treo 650 alweer 2 jaartjes oud is, en wellicht dat ik in de toekomst ooit nog eens over ga op de Treo 680. Kan ik dan de Seidio G2350 weggooien of is deze ook bruikbaar icm de Treo 680?
Als ik op Palm2you kijk staat daar ook de Treo 680 en 700p bij, dus ik neem aan dat het daarmee ook werkt.

Klopt het dus dat je hiervoor dus geen gebruik maakt van bluetooth? Dat zou namelijk wel een hoop schelen in verbruik van stroom.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 07 juni 2007, 23:05
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
Expert user
Voornaam: Adrian
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 07 december 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.357
Stuur een bericht via MSN naar bluevoice
De Seidio G2350 werkt prima met zowel de Treo 650 als de Treo 680 (ook met de Treo 700p en de Treo 755p maar daar heb je hier in Europa weinig aan).

Deze houder maakt geen gebruik van Bluetooth, die kun je dus uitzetten om stroom te besparen. De verbinding met de ingebouwde GPS vindt plaats via de Multiconnector onderaan de Treo.
__________________
De Palm professional
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023