Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm LifeDrive

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05 september 2005, 19:28
reavo
Guest
 
Berichten: n/a
maar 65.2 MB voor programma's op lifedrive?

ik ben al een aantal weekjes een blije eigenaar van de lifedrive, alles bevalt echt prima!
totdat ik zoveel programma's had geinstalleerd dat er niet meer bij kon

maar het gekke is dat de 4 gig (of eigenlijk 3,7 gig) nog lang niet vol zat...


Wanneer ik op de tijd klik, midden-onderin in de grijze balk, krijg ik bij "available memory twee keer Device te zien: 1 x 3.3 gig vrij, en 1x nog maar 1 MB vrij

ook bij "delete" zie ik het kleine deel propvol met progs zitten, maar kan ik het andere deel niet gebruiken voor programma's?

PS: het tweede deel van mijn HD is hier niet een SD-kaart, zit allemaal in de lifedrive zelf
Met citaat reageren
  #2  
Oud 05 september 2005, 19:57
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Er staat op de LifeDrive op het gedeelte waar je van alles kwijt kunt een folder Applications, daar kun je volgens mij allemaal programma's in zetten die je gewoon kunt draaien dan. Kijk maar eens met de LifeDrive manager....
Met citaat reageren
  #3  
Oud 05 september 2005, 20:03
waarts's schermafbeelding
waarts waarts is offline
Forumbikkel
Voornaam: wim
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 maart 2001
Locatie: Dessel Belgie
Berichten: 353
Kijk hier eens: lifedrive review onder Geheugenindeling

link

Op deze harde schijf is 3,85GB gereserveerd voor foto's, video's, audio en andere bestanden. Daarnaast is er 64MB gereserveerd als normaal PalmOS-geheugen, zoals je bijvoorbeeld ook 52MB in de Palm Tungsten|T3 had of 14MB op de Tungsten|T. In deze 64MB kun je dus alleen "klassieke" .prc- en .pdb-bestanden kwijt.
__________________
aawa
Met citaat reageren
  #4  
Oud 05 september 2005, 21:13
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
En de programma's die ik dan op die plek neerzet, kan ik zien met bv. Resco Explorer en daarvandaan opstarten (vraagt ie wel of het eerst even naar ram gekopieerd mag worden)....
Met citaat reageren
  #5  
Oud 05 september 2005, 21:15
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Citaat:
Er staat op de LifeDrive op het gedeelte waar je van alles kwijt kunt een folder Applications, daar kun je volgens mij allemaal programma's in zetten die je gewoon kunt draaien dan. Kijk maar eens met de LifeDrive manager
En als dat niet werkt, kun je met PowerRun werken, of met ZLauncher alles naar de geheugenkaart kopieren.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #6  
Oud 06 september 2005, 07:29
h4ns's schermafbeelding
h4ns h4ns is offline
Forumbikkel
Voornaam: Hans
Model: Palm LifeDrive
 
Geregistreerd: 27 juli 2004
Locatie: Soest
Berichten: 171
Stuur een bericht via Instant Messenger naar h4ns Stuur een bericht via MSN naar h4ns Stuur een bericht via Yahoo naar h4ns
In de standaard palm-launcher kan je ze ook starten. Onder de categorieen rechts boven kan je naar de lifedrive gaan, waaronder je alle applicaties ziet die in de applications directory op je lifedrive staan. Kost niets en werkt prima.

--Hans
Met citaat reageren
  #7  
Oud 06 september 2005, 17:22
reavo
Guest
 
Berichten: n/a
thnx h4ns, inderdaad is het het makkelijkst om bij de categorie Utilities of System (allemaal betrekking tot de 65MB), programma's te kopieren naar Lifedrife (de echte 4 gig) en daarna het originele te verwijderen...

ken ik weer verder met installeren
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023