Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02 juni 2008, 16:47
tvhouwel
Guest
 
Berichten: n/a
Foutmelding opstarten HotSync Manager

Jullie zullen wel lachen, maar ik heb een palm M100. Die gebruik ik om outlook op mijn werk en thuis mee te synchroniseren. Verder heb ik ook een ppc en die synchroniseert met Windows softare alleen thuis.
De reden dus dat ik de palm gebruik is alleen om thuis en werk synchroon te houden.
Nu heb ik sinds vorige week Vista thuis en de oude HotSync liet zich nog wel installeren maar synchroniseerde niets.
Een nieuwe versie gevonden en geinstalleerd. HotSync Manager 7.02.
Maar die geeft iedere keer alleen bij het opstarten een foutmelding.

De foutmelding is
The Notifier file 'npadntfy.dll' was not found.
Notifers are used by HotSync Manager to inform other applications about synchronizations sessions. Please chek your configuration to correct this problem.
HotSync Manager is skipping over this file.

Klik op OK en alles werkt perfect. Dus in zoverre geen probleem, maar die foutmelding gaat na een paar dagen toch irriteren. Iemand enig idee?
Opnieuw installeren heb ik al een paar keer gedaan, maar dat mocht niet helpen. De genoemde .dll file is inderdaad ook door mij niet te vinden.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 15 juli 2008, 21:48
frank1964 frank1964 is offline
Junior lid
Voornaam: Frank
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 25 juli 2005
Locatie: Schiedam
Berichten: 2
Deze fout heb ik ook en nog erger, de nieuwste palm suite blijft in het opstart scherm hangen en kom geen meter verder. dit op 2 acer systemen, eentje met vista home basic en eentje met vista hom premium. (ook de download opnieuw gedaan)
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023