Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27 januari 2003, 10:11
pfonck
Guest
 
Berichten: n/a
Lightbulb Tungsten: ongevoelige bovenkant scherm zelf gerepareerd!

Een veel voorkomend probleem bij de Tungsten is dat de bovenkant van het scherm nogal ongevoelig is voor klikken met de stylus.
Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden wat dit veroorzaakte en heb het met succes opgelost bij mijn TT...
Gewoon de twee schroefjes die bovenaan de achterzijde van de Tungsten zitten een klein beetje losdraaien... net zo ver tot het scherm weer reageert zoals het hoort.
Het scherm zit dus zo bovenin zo hard geklemd dat het scherm ingedrukt wordt... daarom "dubbelklikt" hij ook vaak vanzelf.
Ik denk ook dat men bij Palm je Tungsten zo "repareert"... gewoon de schroefjes iets losser en voila!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 29 januari 2003, 23:38
Doc Jeff
Guest
 
Berichten: n/a
Ik had dus ook problemen met een ongevoelige bovenkant van de Tungsten (eigenlijk alleen de eerste regel aan de rechterkant).
Ik kreeg het advies van Palm om de Tungsten te resetten en alles nog een keer te installeren......

Et voila.......het probleem is opgelost .....


Ciao - Doc Jeff
Met citaat reageren
  #3  
Oud 30 januari 2003, 09:49
pfonck
Guest
 
Berichten: n/a
Ik betwijfel het...
Ik heb m'n Tungsten diverse malen een "koude reboot" gegeven (omdat ik het niet eens kon worden over de software die ik wou installeren dus een paar keer met een schone lei wou beginnen) maar dat maakte geen elk verschil. Maar nadat ik de schroefjes iets losser gedraaid had merkte ik gelijk verschil.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 30 januari 2003, 23:26
Doc Jeff
Guest
 
Berichten: n/a
Terwijl jij blijft twijfelen, ben ik gewoon blij dat mijn probleem is opgelost door te resetten . Wellicht dus dat er andere TT-ers zijn die deze oplossing geholpen zijn, voordat ze schroefjes gaan losdraaien.....

Tabée = Doc Jeff
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023