Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06 juli 2005, 22:35
rinust
Guest
 
Berichten: n/a
tomtom 5 en treo 650

Hallo,

ik heb een treo 650 en probeer daar de tom tom 5 navigator op te zetten maar ik krijg bij de installatie vanaf de dvd steeds de volgende melding :"Er is geen compatibele software voor het maken van een pc-verbinding gevonden. Installeer de pc-verbindingssoftware die bij uw handheld apparaat is geleverd."

Wie kan mij hierbij helpen. Ik ben geen deskundige op dit gebied dus een beetje uitleg zou zeer op prijs gesteld worden.

Bij voorbaat dank voor een antwoord.
Groeten Marinus
  #2  
Oud 06 juli 2005, 22:40
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385

Modbreak:
TOMTOM wordt niet geleverd op een DVD
Reageren op de modbreak: Graag hier melden



Ook welkom op de Palmclub, en gelieve de huisregels omtredt illegale software nog eens na te lezen. Een beetje logisch nadeken leidt ook tot de conclusie dat je met legale software een stuk minder problemen zou hebben. Ik hoop maar dat je met deze illegale software niks permenent beschadigd hebt op je computer of Palm.

//slotje
__________________
FoleoCentral.com
  #3  
Oud 07 juli 2005, 18:58
rinust
Guest
 
Berichten: n/a
Hallo Gazpacho,

Nog hartelijk dank voor je vriendelijke welkomstwoorden maar volgens mij heeft dit toch niets te maken met een eventuele illegale versie van tomtom als wel met de het ontbreken van de benodigde software op mijn treo 650. En deze heb ik 2e hands gekocht in Amerika zonder ook maar iets van software. De software heb ik gekregen van iemand die ook een treo 650 had (of is dit misschien ook verboden?).

Groeten Marinus
  #4  
Oud 07 juli 2005, 19:00
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Citaat:
volgens mij heeft dit toch niets te maken met een eventuele illegale versie van tomtom als wel met de het ontbreken van de benodigde software op mijn treo 650
Bij de versie die je in de winkel koopt treedt dit probleem niet op. De huisregels staan trouwens hier.

Citaat:
De software heb ik gekregen van iemand die ook een treo 650 had (of is dit misschien ook verboden?).
Ja, lees de licentie er maar op na.

//alsnog slotje
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Discussie gesloten

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:26.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023