Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm - overige modellen

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31 juli 2002, 14:37
Allewijn
Guest
 
Berichten: n/a
Ik wil van de palm omruilactie gebruik maken, maar hoe?

In een thread las ik over de mooie palm omruilactie ( http://www.palmclub.nl/forums/showth...&threadid=7014) Ik zou hier graag gebruik van willen maken om mijn palm m100 eens te upgraden. Hij is nog helemaal perfect maar ik heb begrepen dat dit niet uit maakt met het 'omruilen'.
Nu wilde ik op de site http://www.palmdirect.com/palmeurope/upgradeform.asp mijn serienummer invullen zodat ik naar de 'bestelpagina kon'. Het serienummer moet op de achterkant van de palm staan, bij mij zie ik twee nummers beiden geprobeerd maar ze werken allebei niet, ik krijg de melding: 'Thank you for providing this information. Unfortunately, your serial number has not been validated. Please click here if you would like to try again ensuring that you have correctly entered the serial number.'
Ook op de doos van mijn palm staat een serial number (weer een ander nummer) maar ook deze werkt niet.
Waar ligt dit aan, wie kan mij helpen?
Ik heb mijn palm nooit geregistreerd ofzo...
Met citaat reageren
  #2  
Oud 31 juli 2002, 14:47
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Probeer je Palm eerst te registreren via deze link . Wie weet helpt dat, want ze gaan uit van geregistreerde gebruikers.

Succes, groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #3  
Oud 31 juli 2002, 14:50
Allewijn
Guest
 
Berichten: n/a
Heb nog even verder geïnformeerd naar prijzen van palms tegenwoordig, volgens mij zijn die prijzen van die omruilactie toch nog behoorlijk hoog. Als je bijv. via pcbuy naar internetwinkels zoekt dan kun je de m500 / m505 of m515 voor dezelfde of nog lagere prijzen vinden. Bovendien kun je je oude palm dan ook nog houden!!!
Toch vreemd dat dat serial number niet werkt, dus mijn vraag blijft nog steeds staan...

Vriendelijk bedankt,
Met citaat reageren
  #4  
Oud 31 juli 2002, 14:54
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Toch vreemd dat dat serial number niet werkt, dus mijn vraag blijft nog steeds staan... Heb je mijn tip (zie vorige bericht) al geprobeerd?
Maar de opwaardeerprijzen schijnen ondertussen verhoogd te zijn (vreemd, want Palm heeft juist bijna alle modellen in prijs verlaagd), dus even rondkijken kan nuttig zijn (is altijd nuttig).

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #5  
Oud 31 juli 2002, 14:55
Allewijn
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb mij geregistreerd Roel,

Ik neem aan dat ik nu enige tijd zal moeten wachten tot ik mij in kan loggen? Het werkt uiteraard nog niet...
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:37.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023