Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm - overige modellen

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11 januari 2002, 11:26
Allewijn
Guest
 
Berichten: n/a
Waar zijn covers voor mijn M100...

Na enige tijd mijn Palm M100 intensief gebruikt te hebben is de verwisselbare 'cover' flink bekrast en is het palm teken weggesleten. Ik ben dan ook op zoek naar een nieuwe cover en wil dan gelijk eens een iets ander kleurtje... ik heb al een beetje gezocht maar kan alleen enkele 'simpele' covers op palmgear.com vinden.
De twee kleurige cover van bijvoorbeeld de M125 spreekt mij erg aan, zijn er ook covers met een dergelijk uiterlijk te verkrijgen voor een niet al te hoge prijs?
Wie helpt mij?

Vriendelijk bedankt
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 januari 2002, 11:59
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Citaat:
Waar zijn covers voor mijn M100...

Hier misschien: M100 faceplates

Gewoon even zoeken (bv met Google) naar Faceplate en zonodig daarna binnen de resultaten zoeken naar Palm, of M100.

Ik heb zo snel geen sites in nederland gevonden met andere dan de standaard frontjes (zie Pdashop, M105 )

Ben benieuwd naar het resultaat.

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #3  
Oud 11 januari 2002, 13:15
Oakley
Guest
 
Berichten: n/a
Bij Dixons hebben ze al een tijd de normale éénkleurige frontjes voor maar 29,75 oude nederlandse guldens (zal wel op 13,50 euro uitkomen).
Dit zijn dus niet de meerkleurige frontjes die je zoekt, maar het is in ieder geval weinig geld voor een "nieuw" voorkantje...
Ik weet niet zeker of ze bij iedere Dixons vestiging evenveel keus hebben, want mijn ervaring is dat elke vestiging ongeveer zijn eigen assortiment aan Palmproducten heeft.

Suc6!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 23 januari 2002, 18:49
Zanthrax
Guest
 
Berichten: n/a
Er zijn van Palm ook frontjes met een design erop. zoals Luipaard-print carboon-look en slangenleer.
Ik zou ze zelf niet bij Dixons kopen, winkels zijn ouderwets maar wel handig om goed te kijken. Vervolgns kopen op http://www.takeitnow.nl of http://www.beat-it.nl ofzo, keuze genoeg en bijna allemaal goedkoper dan de meeste winkels.
Ik heb zelf een enkelkleurig frontje gekocht voor 12 piek. (Vroeger had je nog zoiets als guldens.)
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:23.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023