Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > webOS > Algemene discussies

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 19 juni 2009, 14:18
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Ik kan me vergissen maar het lijkt er op dat de release van de Pre een zacht briesje is geweest. Van enig "momentum" is absoluut geen sprake. De release in de VS was niet echt een succes (het was overigens ook geen misser) en de release in de rest van de wereld ligt veel te ver weg om nog van enige interesse te zijn. Tot die tijd worden er nog talloze erg mooie toestellen van verschillend pluimage op het publiek losgelaten en het is nog maar de vraag of de Pre daartussen op zal vallen.

De kwaliteit van het toestel lijkt tegen te vallen. Het aantal omruilers begint toch (helaas) enige vorm aan te nemen en er wordt schijnbaar al vooruitgekeken op de eerste firmware update. Kortom....we kijken toch maar weer een deurtje verder.
Met citaat reageren
  #22  
Oud 20 juni 2009, 07:47
430n 430n is offline
Junior lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 18 juni 2009
Berichten: 3
Citaat:
Provider zal Vodafone zijn. En O2 in de UK Prijs en release datum geven is niet handig ivm concurrentie.Daarbij moet het nodige aangepast worden.
Dat zal allemaal wel. Maar nu gaan er veel mensen voor de iPhone GS kiezen, die anders de PRE overwogen.

iPhone GS, 26 juni leverbaar. Weliswaar met T-mobile.

of

Palm Pre; Levertijd onbekend. Prijs onbekend, en leverancier formeel ook nog steeds onbekend.

Is de Palm Pre dusdanig veel beter dan de iPhone GS om daar nog een half jaar te wachten? Of misschien wel langer?
Met citaat reageren
  #23  
Oud 20 juni 2009, 11:16
Peter Bulthuis's schermafbeelding
Peter Bulthuis Peter Bulthuis is offline
Nog hetzelfde hier ;-)
Voornaam: Peter
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Holten (bij de Holterberg)
Berichten: 1.020
En misschien nog een dikke pluspunt om voor de iPhone te kiezen:

Veel oudgediende auteurs van Palm OS-programma's zijn niet van plan om van hun software een Web OS-versie te maken! Terwijl her en der wel een Windows- en iPhone-versie verschijnt.

Met andere woorden: met de Palm Pre zit je straks vast aan de Classic (als je de oude vertrouwde programma's wilt blijven gebruiken, tenminste) en volgen er geen updates meer omdat het aantal Palm OS-gebruikers daarvoor nog nihil is.
Met citaat reageren
  #24  
Oud 20 juni 2009, 15:26
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Bulthuis Bekijk bericht
En misschien nog een dikke pluspunt om voor de iPhone te kiezen:

Veel oudgediende auteurs van Palm OS-programma's zijn niet van plan om van hun software een Web OS-versie te maken! Terwijl her en der wel een Windows- en iPhone-versie verschijnt.
Daar komt nog bij dat de SDK pas na de zomer uitgebracht zal gaan worden. Hoezo idiote timing! Eerst maanden lopen roepen dat het nieuwe OS kan leunen op talloze ontwikkelaars om ze vervolgens pas maanden en maanden na de release van een ontwikkel tool te voorzien. Meteen met de release hadden er een paar spraakmakende titels beschikbaar moeten zijn...met en hele trits aankondigingen van programma makers (ze hebben genoeg tijd gehad VOOR de release) Nu is het stil op dit front.... oorverdovend stil.
Met citaat reageren
  #25  
Oud 21 juni 2009, 10:11
deMol deMol is offline
Forumbikkel
Voornaam: Hennie
Model: Overig
 
Geregistreerd: 20 mei 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 641
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 430n Bekijk bericht
Dat zal allemaal wel. Maar nu gaan er veel mensen voor de iPhone GS kiezen, die anders de PRE overwogen.
Ongeacht je argumenten zul je toch gewoon rustig moeten afwachten.Als die SDK pas na de zomer wordt uitgebracht, en die duurt tot 23 sept vrees ik het ergste.
Met citaat reageren
  #26  
Oud 22 juni 2009, 13:06
SpoonNL SpoonNL is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 500v
 
Geregistreerd: 22 juni 2009
Berichten: 5
Hallo,
Ik heb net aan de telefoon gehangen met vodafone, en heb tot mijn teleurstelling te horen gekregen dat Vodafone NL niet de Palm Pre krijgt.
Wie dat wel wordt kon die persoon mij niet vertellen, maar hij probeerde wel een HTC Magic aan mij te verkopen.
Met citaat reageren
  #27  
Oud 22 juni 2009, 13:46
deMol deMol is offline
Forumbikkel
Voornaam: Hennie
Model: Overig
 
Geregistreerd: 20 mei 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 641
gerucht

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SpoonNL Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb net aan de telefoon gehangen met vodafone, en heb tot mijn teleurstelling te horen gekregen dat Vodafone NL niet de Palm Pre krijgt.
Officieel is daar nog niets van bekend. Dus houden we het op een gerucht.
Met citaat reageren
  #28  
Oud 22 juni 2009, 14:20
SpoonNL SpoonNL is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 500v
 
Geregistreerd: 22 juni 2009
Berichten: 5
Laten we het hierop houden: we wachten het rustig af.
Met citaat reageren
  #29  
Oud 22 juni 2009, 14:32
deMol deMol is offline
Forumbikkel
Voornaam: Hennie
Model: Overig
 
Geregistreerd: 20 mei 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 641
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SpoonNL Bekijk bericht
Laten we het hierop houden: we wachten het rustig af.
Lijkt mij dat je je moet onthouden van dit soort berichten totdat er officieel iets bekend gemaakt is
Met citaat reageren
  #30  
Oud 22 juni 2009, 14:41
SpoonNL SpoonNL is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 500v
 
Geregistreerd: 22 juni 2009
Berichten: 5
Ik weet dat je voor zulke dingen moet wachten totdat vodafone hierover officeel bericht uitbrengt, maar ik neem aan dat de medewerkers van de sales afdeling wel weet elke telefoon ze binnen krijgen en welke niet.
Met citaat reageren
  #31  
Oud 22 juni 2009, 14:51
deMol deMol is offline
Forumbikkel
Voornaam: Hennie
Model: Overig
 
Geregistreerd: 20 mei 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 641
Overigens. Over de lancering het volgende.Wie dat ook gaat doen lees ik het volgende.


"Palm Pre will go on sale in Europe in September [15-06-2009 17:52]

"European buyers do not have long to wait Communicator Palm Pre - in September in some European countries, the model will go on sale. "

Hopelijk zit nederland daar ook bij

Dat lijkt mij interessanter om te weten. Ook hierbij is nog niets bevestigd door PALM Wel leuk om te weten voor iedereeen die in blije afwachting is.

Dit komt via Mobile-review een bekende Russiche website. Link incl. vertaling


Google Vertaling
Met citaat reageren
  #32  
Oud 22 juni 2009, 14:52
deMol deMol is offline
Forumbikkel
Voornaam: Hennie
Model: Overig
 
Geregistreerd: 20 mei 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 641
Overigens. Over de lancering het volgende.Wie dat ook gaat doen lees ik het volgende.


"Palm Pre will go on sale in Europe in September [15-06-2009 17:52]

"European buyers do not have long to wait Communicator Palm Pre - in September in some European countries, the model will go on sale. "

Hopelijk zit nederland daar ook bij

Dat lijkt mij interessanter om te weten. Ook hierbij is nog niets bevestigd door PALM Wel leuk om te weten voor iedereeen die in blije afwachting is.

Dit komt via Mobile-review een bekende Russiche website.
Link incl. vertaling


Google Vertaling


Inmiddels heb ik nog een bron. De daar genoemde prijs valt echter tegen.

http://translate.google.com/translat...istory_state0=

Laatst gewijzigd door deMol; 22 juni 2009 om 15:18.
Met citaat reageren
  #33  
Oud 22 juni 2009, 16:23
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
@ deMol, helaas hoort jouw bericht ook tot de categorie "geruchten", net als het bericht van spoonNL

Ik heb er niet zoveel problemen mee (wel gehad in het verleden, maar ik zie ook wel het leuke van speculeren met geruchten)
Met citaat reageren
  #34  
Oud 22 juni 2009, 18:30
deMol deMol is offline
Forumbikkel
Voornaam: Hennie
Model: Overig
 
Geregistreerd: 20 mei 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 641
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ce Bekijk bericht
@ deMol, helaas hoort jouw bericht ook tot de categorie "geruchten", net als het bericht van spoonNL

Ik heb er niet zoveel problemen mee (wel gehad in het verleden, maar ik zie ook wel het leuke van speculeren met geruchten)
lezen is ook een vak CE

Citaat:
Ook hierbij is nog niets bevestigd door PALM Wel leuk om te weten voor iedereeen die in blije afwachting is.
Daarbij geeft ik inieder geval een bron erbij "spoonNL" niet.Ja, e "hear say""Ik heb gisteravond ook de Koningin nog aan de lijn gehad
M'n tweede link is een financieel dagblad, heel wat betrouwbaarder.

Ook denk ik dat zo 'n gerucht als van spoonNL negatief kan uitwerken.

Geruchten zichzelf waar. Dan kun je beter mijn gerucht hebben dan die van spoonNL, lijkt mij.

Laatst gewijzigd door deMol; 22 juni 2009 om 18:35.
Met citaat reageren
  #35  
Oud 22 juni 2009, 18:51
SpoonNL SpoonNL is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 500v
 
Geregistreerd: 22 juni 2009
Berichten: 5
Ik zal volgende keer zijn naam, functie en medewerker nummer vragen.
man waar maak jij je druk over.
Met citaat reageren
  #36  
Oud 22 juni 2009, 19:04
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
1. Dat lezen een vak is wil ik graag geloven. In mijn post bevestig ik slechts dat jouw post ook een gerucht is, niets meer en niets minder. Dat je dat zelf ook al geschreven hebt doet hier niets aan af.

2.Inderdaad, dit Roemeense financiële dagblad heeft inderdaad een reputatie hoog te houden als het gaat om geruchten in de smartphonewereld.

3. Jouw opmerkingen over welke (en wiens) geruchten al dan niet serieus genomen moeten worden raken helaas kant noch wal...tenzij jij een rechtstreeks lijntje met het management van Palm en\of Vodafone hebt en op basis daarvan het waarheidsgehalte van geruchten kunt toetsen

tot die tijd laat ons lekker discussiëren over geruchten. Wat uiteindelijk het enige echte goede gerucht is zien we wel als het zover is.
Met citaat reageren
  #37  
Oud 22 juni 2009, 19:09
SpoonNL SpoonNL is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 500v
 
Geregistreerd: 22 juni 2009
Berichten: 5
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SpoonNL Bekijk bericht
Laten we het hierop houden: we wachten het rustig af.
I rest my case.
Dat zei ik namelijk al.
Met citaat reageren
  #38  
Oud 22 juni 2009, 20:21
deMol deMol is offline
Forumbikkel
Voornaam: Hennie
Model: Overig
 
Geregistreerd: 20 mei 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 641
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ce Bekijk bericht
1. Dat lezen een vak is wil ik graag geloven. In mijn post bevestig ik slechts dat jouw post ook een gerucht is, niets meer en niets minder. Dat je dat zelf ook al geschreven hebt doet hier niets aan af.
Twee keer bevestigen is onnodig. Dat deed ik zelf al!

Citaat:
2.Inderdaad, dit Roemeense financiële dagblad heeft inderdaad een reputatie hoog te houden als het gaat om geruchten in de smartphonewereld.
Ik ga liever af op financiele dagbladen en op analisten dan op ene "spoonNL"'s telefoontjes

3.
Citaat:
tenzij jij een rechtstreeks lijntje met het management van Palm en\of Vodafone hebt en op basis daarvan het waarheidsgehalte van geruchten kunt toetsen
Qua werk heb ik er zijdelings wel mee te maken. Niet direct met PALM, maar toch.


Citaat:
tot die tijd laat ons lekker discussiëren over geruchten. Wat uiteindelijk het enige echte goede gerucht is zien we wel als het zover is.
Als je enige kennis van bedrijfskunde hebt weet je waarom ik SpoonNL's opmerking aanvecht.



Daarbij denk ik dat als je je registreert en je met zo'n opmerking komt als eerste bericht, dan doe je aan stemminsgmakerij.

Ik ga het hierbij laten vwb de geruchten.
Met citaat reageren
  #39  
Oud 23 juni 2009, 21:55
ejfrolich ejfrolich is offline
Senior lid
Voornaam: EJ
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 23 oktober 2007
Berichten: 83
Dan doet GOOGLE het toch een stuk beter en vriendelijker lijkt mij...
Met citaat reageren
  #40  
Oud 01 juli 2009, 20:59
deMol deMol is offline
Forumbikkel
Voornaam: Hennie
Model: Overig
 
Geregistreerd: 20 mei 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 641
Hier is nog iemand "Boss" die met vodafone gebeld heeft http://www.palmclub.nl/forums/nieuws-reviews/30484-nieuws-nederlandse-distributeur-stopt-palm.html#post194904
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:33.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023