Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm - overige modellen

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24 juni 2001, 00:30
Guest
 
Berichten: n/a
Question

Hallo,

Ik heb nu een weekje mijn Palm M505, nu dat ik mijn eerste filmples (m.b.v. TealMovie) heb bekeken is het me opgevallen dat ik 1 kapotte pixel in het midden van mijn scherm heb.

Weet iemand wat de policy van Palm is m.b.t. kapotte pixels?

Verder is vind ik de Palm 505 echt een super, vraag me af hoe ik ooit eerder zonder kleur heb kunnen leven/werken op mijn IIIx

g,

Zane
Met citaat reageren
  #2  
Oud 25 juni 2001, 10:27
jelle
Guest
 
Berichten: n/a
Lightbulb

Waar heb je hem gekocht? Als een apparaat kapot is, heb je uiteraard ook gewoon "winkel" garantie. Gewoon naar de winkel gaan. Heb ik ook gedaan, en ben nu (eindelijk tevreden) in het bezit van al mijn derde M500. Je legt toch geen 1500,- voor een kapot apparaat, om vervolgens te wachten op Palm?
Als het binnen 8 dagen is is er helemaal geen probleem, want dan kun je alles terug brengen. Mochten ze dus moeilijk doen, zeg je gewoon dat het je niet bevalt en koop je hem ergens anders. Let op: een winkel is volgens de wet verplicht om iets terug te nemen dat binnen acht dagen teruggebracht wordt.

Hoop dat je er wat aan hebt,
Groeten Jelle
Met citaat reageren
  #3  
Oud 01 augustus 2001, 01:33
ronaldhenderson
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up

Ik zou waarschijnlijk niet eens terug gaan naar de winkel. Mijn ervaring met de service-desk van Palm zijn fantastisch.
Ze registreren je gegevens, controleren aan de hand van het serialnumber de Manufacturing-date, en verstrekken een callnumber. Stuur je Palm met dit callnumber naar DHL in hoofddorp met de adresgegevens van Palm in Engeland en anderhalve dag laten krijg je eventueel op je werkadres keurig met DHL een pakje bezorgd met daarin..... een nieuwe Palm. De gehele procedure en de daarbij behorende adresgegevens worden je uitgelegd tijdens je telefoontje aan de Service-desk. Echt Top.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 01 augustus 2001, 15:04
bob's schermafbeelding
bob bob is offline
Forumbikkel
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 10 december 2000
Berichten: 1.056
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

Gewoon terug naar de winkel en als ze moeilijk doen, gewoon je poot stijf houden.
__________________
Bob jij of bob ik?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:45.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023