Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #41  
Oud 17 juni 2005, 15:09
sponzert sponzert is offline
Lid
Model: Palm Treo 500
 
Geregistreerd: 12 mei 2005
Berichten: 34
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RichieB
Er is een apart programmatje Contact Navigator (staat als CN.prc op je SD kaart). Helaas werkt dit programma niet vanauit Launcher X. Ik moet dus eerst naar de standaard Applications launcher, en dan het programma starten. Je krijgt dan een lijst van je contacts. Selecteer er een, en dan vanuit het menu (dus niet via een button!) selecteren of je het adres in TomTom wil zien of er meteen naartoe wil navigeren.
Bedankt, dat was hem. Ik heb trouwens die CN.prc in de map Launcher geplaatst en en een soft reset gedaan en hij staat bij gewoon in het menu. Dus ik kan hem zonder omslachtige handelijken gebruiken.

Edit.
Heb jij in die Palm map een "start" staan? Ik heb gemerkt dat als die er niet staat hij wel de contactlist heeft, maar TT niet wilt opstarten. Na die "star't" erbij geplaatst te hebben werkt hij wel naar behoren.

Laatst gewijzigd door sponzert; 17 juni 2005 om 15:17.
Met citaat reageren
  #42  
Oud 17 juni 2005, 15:41
RichieB RichieB is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 03 september 2003
Locatie: Rijswijk
Berichten: 88
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sponzert
Heb jij in die Palm map een "start" staan? Ik heb gemerkt dat als die er niet staat hij wel de contactlist heeft, maar TT niet wilt opstarten. Na die "star't" erbij geplaatst te hebben werkt hij wel naar behoren.
Ik heb start.prc op mij SD kaart in de \PALM folder staan. Dat betekent dat deze applicatie naar het RAM gekopieerd wordt zodra je de SD kaart in je Palm stopt. CN.prc staat op de SD kaart in \PALM\Launcher. Dat is de folder waar je Palm kijkt voor externe programma's. Dus als je start.prc in \PALM\Launcher zet draait deze ook direct vanaf de kaart. (Wordt eerst naar RAM gekopieerd, en weer weggehaald als het programma afsluit.) Dat lijkt een beter concept, maar omdat TomTom (zoals alle programma's) ook databases en preferences in het RAM aanmaakt, is het slimmer ook een applicatie in RAM te plaatsen. Als je die applicatie namelijk weghaalt worden ook de databases en preferences opgeschoond.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:55.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023