Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Accessoires

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #41  
Oud 06 juli 2004, 08:32
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Heb net weer eentje op mijn T3 geplakt. Gaat beter dan op de T2 die ik had. Het schuifprobleem (opkruldreiging van de protector) kwam op de T2 voor een groot gedeelte door de Proporta alu case waar hij in zat. Die gaf wat extra druk op de T2 waardoor het schuiven lastiger verliep. Bij de T3 zit die case wat ruimer en heb ik dat probleem niet. Wel nog wat bubbels maar ja, je kunt niet alles hebben. Als de T3 aanstaat zie je er niks van. Neem ze allebei (met screenprotectors) mee naar de borrel trouwens...
Met citaat reageren
  #42  
Oud 07 juli 2004, 17:41
Roelof's schermafbeelding
Roelof Roelof is offline
Forumbikkel
Model: Pilot 5000
 
Geregistreerd: 10 augustus 2001
Locatie: Leiden
Berichten: 164
Ook ik heb net een Brando Ultra Clear op mijn T aangebracht, volgens de badkamer methode. Had niet eens plakband nodig. Het scherm ziet er nog steeds heel goed uit, heb geen digitizer-problemen oid. Had wel moeite met het loskrijgen van de tweede laag maar dat zal wel aan mijzelf liggen

Aanrader dus, ook de levering ging perfect, binnen na 4 werkdagen.
__________________
До свидания!
Met citaat reageren
  #43  
Oud 13 juli 2004, 15:28
Peter Bulthuis's schermafbeelding
Peter Bulthuis Peter Bulthuis is offline
Nog hetzelfde hier ;-)
Voornaam: Peter
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Holten (bij de Holterberg)
Berichten: 1.020
Ik had inderdaad ook wat moeite met het verwijderen van de tweede laag. Maar verder is het een verademing! Zeker, vergeleken met de normale Brando Protector die mat is. Nu lijkt het net of er niets op het display zit. Zo glad en glimmend.

Peter
Met citaat reageren
  #44  
Oud 22 oktober 2004, 20:31
bjorntje's schermafbeelding
bjorntje bjorntje is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|E
 
Geregistreerd: 13 juni 2001
Berichten: 269
Stuur een bericht via ICQ naar bjorntje
Ook maar een ultraclear voor m'n Tungsten E aangeschaft.
Kostte me erg veel moeite om hem er zonder stof onder te krijgen, meerdere malen afgehaald. Protector is trouwens zonder problemen met water en sop te wassen, waarna hij weer prima werkt.

Uiteindelijk met redelijk resultaat op m'n Palm zitten, geen zichtbare stofjes etc. Alleen kan ik hem door het 'niet-reageren' niet helemaal op het scherm duwen (zeg maar onder de casing, zodat hij bij het silkscreen niet helemaal op het scherm zit). Niet helemaal handig, maar het is nauwelijks zichtbaar en stoort me niet.

Goede bescherming, maar wel een boel geklooi om hem er stofvrij op te krijgen...
Met citaat reageren
  #45  
Oud 28 november 2004, 21:15
Frank's schermafbeelding
Frank Frank is offline
Forumbikkel
Voornaam: Frank
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 22 augustus 2003
Locatie: Breda
Berichten: 383
Citaat:
Matte of heldere uitvoering
Ik heb nu een aantal keren gewisseld tussen de matte en heldere Brando screenprotector bij zowel mijn T3 als mijn TH55. Mijn ervaring is dat bij de heldere uitvoering de gevoeligheid van de digitizer een stuk minder is dan bij de matte uitvoering.
Met citaat reageren
  #46  
Oud 28 november 2004, 21:20
Peter Drake's schermafbeelding
Peter Drake Peter Drake is offline
Gadgetfreak
Voornaam: Peter
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 06 juni 2003
Locatie: Schipluiden
Berichten: 1.211
Stuur een bericht via MSN naar Peter Drake
Ik heb pas op een Zire72 zitten spelen met de heldere variant en die vond ik weer een stuk prettiger dan de matte die ik lange tijd gebruikt heb. Smaken verschillen denk ik dan. Ik had niet eens door dat er op zat...
__________________
Met citaat reageren
  #47  
Oud 25 maart 2005, 21:00
DeM@rt's schermafbeelding
DeM@rt DeM@rt is offline
Cyber lid
Voornaam: Martin
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Eerste stad aan de Waterweg
Berichten: 621
Ik heb de Brando Screenprotector vandaag op mijn T3 aangebracht. Ziet er goed uit, maar geen respons meer van de digitizer. Als ik voorgaande berichten lees moet ik een dag wachten?
Of moet ie er weer af....
Groet,
M@rt
__________________
When I see the price that you pay
I don't wanna grow up
Met citaat reageren
  #48  
Oud 28 augustus 2005, 01:18
Donesta's schermafbeelding
Donesta Donesta is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 03 augustus 2005
Berichten: 36
Ik heb het helemaal gehad met die protector.. hoe ik hem er ook opplak.. ik krijg steeds in een hoek een grote bubbel die maar niet weggaat.. aan de ene kant heb ik zoiets van.. ik heb een case erom heen.. dus heb ik het niet nodig.. maar aan de andere kant.. liever voorkomen dan genezen.. maar ik word gewoon helemaal gek van die protector!
Met citaat reageren
  #49  
Oud 28 augustus 2005, 10:52
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Citaat:
Ik heb het helemaal gehad met die protector.. hoe ik hem er ook opplak.. ik krijg steeds in een hoek een grote bubbel die maar niet weggaat.. aan de ene kant heb ik zoiets van.. ik heb een case erom heen.. dus heb ik het niet nodig.. maar aan de andere kant.. liever voorkomen dan genezen.. maar ik word gewoon helemaal gek van die protector!
Een case beschermt niet tegen krassen van de stylus; een protector niet tegen een val of andere korte krachtstoot.
Maar als je de protector een dagje laat zitten, en de bubbels wat naar de buitenkrant wrijft, zijn ze dan niet weg?
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #50  
Oud 28 augustus 2005, 10:54
Peter Bulthuis's schermafbeelding
Peter Bulthuis Peter Bulthuis is offline
Nog hetzelfde hier ;-)
Voornaam: Peter
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Holten (bij de Holterberg)
Berichten: 1.020
Opplakken van een protector is inderdaad een secuur karweitje. Het beste kun je dat in een badkamer doen. Laat de douche eerst enkele minuten heet water sproeien. Door de damp wordt stof in de badkamer verwijderd. Doe zelf ook zo weinig mogelijk kleren aan, om te vemijden dat je straks weer stof krijgt.
Maak het schermpje helemaal stofvrij.
Pak de protector en maak een stukje van de beschermlaag vrij. Plak de protector vanaf de bovenkant van het schermpje. Trek stukje bij beetje de beschermlaag los en plak meteen verder met de protector. Wrijf daarbij met een vinger over het net opgeplakte stuk protector. Het liefst op de lijn waar je de protector op het scherm afrolt. Zo duw je luchtbellen weg. Mocht er toch een luchtbel ontstaan, trek dan de protector tot en met de luchtbel weer los en begin vanaf daar opnieuw.
Mocht er een stofje tussen komen, dan ook weer tot aan het stofje lostrekken en met een plakbandje het stofje van je protector trekken. Niet met de nagels, want dan krijg je lelijke plekken.

Kleine luchtbelletjes willen overigens na verloop van dagen nog wel wegtrekken. Dus, daar moet je even geduld mee hebben.

Groet,

Peter
Met citaat reageren
  #51  
Oud 28 augustus 2005, 11:40
Donesta's schermafbeelding
Donesta Donesta is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 03 augustus 2005
Berichten: 36
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bram
Een case beschermt niet tegen krassen van de stylus; een protector niet tegen een val of andere korte krachtstoot.
Maar als je de protector een dagje laat zitten, en de bubbels wat naar de buitenkrant wrijft, zijn ze dan niet weg?
Ik heb het vandaag nog een keer geprobeerd.. douche op 50 graden gezet. brando screenprotector schoon gemaakt en er opnieuw opgeplakt.. ik moest wel een paar bochten maken maar het is dan eindelijk gelukt Nu moet ik er nog voor zorgen dat ik er gewoon van af blijf
Met citaat reageren
  #52  
Oud 13 oktober 2009, 00:49
Duijst Duijst is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 05 oktober 2007
Berichten: 1
Duurzaamheid Brandon Ultra Clear

En dan nu maar eens een verhaaltje over de duurzaamheid, vrijwel alles hier gaat immers over de nieuwigheid en het aanbrengen. 'k Heb een jaar of twee geleden een Brandon Ultra Clear aangebracht op m'n Treo, hoop geklooi maar uiteindelijk zat-ie goed. Iets verminderde gevoeligheid van het scherm, maar niet hinderlijk. 'k Heb de Palm altijd los in de binnenzak, niet in een case of zo.

En nu, twee jaar later: nog steeds geen krassen of nix! Alleen wat lichte "veegjes". Op de protector bedoel ik, en natuurlijk is het scherm nog als nieuw De randjes zitten ook nog goed vast. Uiterst tevreden en alle lof dus, zeker weten dat ik nooit een PDA meer heb ZONDER Brandon.

Groet,
HSD
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:34.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023