Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #81  
Oud 24 juli 2004, 21:06
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Wishful thinking: misschien hebben ze de software-only versie wel uit de handel gehaald omdat er een nieuwe geupdate versie aankomt .
Met citaat reageren
  #82  
Oud 26 juli 2004, 21:10
Ferry Posno
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up GPS voor Tungsten T2?

Komt de TomTom nu ook eindelijk beschikbaar voor Tungsten T2? Heb me al maanden moeten irriteren dat deze wel was gekomen voor T3.
Met citaat reageren
  #83  
Oud 26 juli 2004, 21:43
Ferry Posno
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs down TomTom 4.1 voor Palm

Echter deze update verricht maar het werkt nog niet, krijg nu wel ieder geval dat het geinstalleerd is bij de programma's, vervolgens opgestart maar op het scherm blijft het opstart gebeuren van tomtom met logo hangen.
Heeft iemand hiervoor de oplossing?
Met citaat reageren
  #84  
Oud 26 juli 2004, 21:48
Ferry Posno
Guest
 
Berichten: n/a
Lightbulb Heap geheugen

Wat is dan qua heap geheugen het verschil tussen T3 en T2, OS versie is hetzelfde.
Met citaat reageren
  #85  
Oud 26 juli 2004, 22:18
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Zoeken naar: heap tomtom

Het is een apart soort opslagruimte dat gebruikt wordt bij programma's die veel of directe bewerkingen moeten doen op de Palm, zoals hevig multimediale programma's of hacks. De Tungsten T en T2, alsmede de Zire71 hadden dat gewoon niet genoeg (minder dan 1 Mb). De Sony Clie TH55 ter vergelijking, heeft 7 Mb.

Je ergeren aan dat het niet werkt op de Tungsten T of T2 heeft geen zin: beter voorbereiden en alternatieven zoeken, wel.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #86  
Oud 24 augustus 2004, 14:49
dave.vanderveke's schermafbeelding
dave.vanderveke dave.vanderveke is offline
Lid
Model: Sony Clie PEG-TJ37
 
Geregistreerd: 09 december 2003
Berichten: 45
clie tj37 + tomtom 4.1

ik heb een clie tj 37 en zou graag een navigatiepakket willen...
ik heb al veel goeds, maar evenveel slecht gehoord over perfect passenger... dus durf ik het niet meteen kopen (ookal hebben ze een apparte versie met memmory stick)

Tomtom is blijkbaar wel goed... maar enkel voor de T3 te koop...
ik heb een mailtje naar tomtom gezonden en ik kreeg het bericht terug dat ik het niet kan gebruiken (enkel T3 dus) meer info gaven ze niet, ook niet of het in de tyoekomst kan of niet...

nu lees ik hier dat iemand het heeft op een tj35...
kan ik dit ook ? want als je de software versie koopt is dit op een sd kaart.. en ik heb niet som het over te zetten... + is de software versie nog wel te koop ?

weet mischien iemand een oplossing hiervoor ?
__________________
Waar kan ik nog iets vinde voor de clie tj 37 ? cradle en dergelijke....
Met citaat reageren
  #87  
Oud 25 augustus 2004, 08:55
biggest
Guest
 
Berichten: n/a
Re: clie tj37 + tomtom 4.1

Citaat:
Op 24-08-2004, om 14:49 heeft dave.vanderveke dit gezegd in bericht #86
ik heb een clie tj 37 en zou graag een navigatiepakket willen...
ik heb al veel goeds, maar evenveel slecht gehoord over perfect passenger... dus durf ik het niet meteen kopen (ookal hebben ze een apparte versie met memmory stick)

Tomtom is blijkbaar wel goed... maar enkel voor de T3 te koop...
ik heb een mailtje naar tomtom gezonden en ik kreeg het bericht terug dat ik het niet kan gebruiken (enkel T3 dus) meer info gaven ze niet, ook niet of het in de tyoekomst kan of niet...

nu lees ik hier dat iemand het heeft op een tj35...
kan ik dit ook ? want als je de software versie koopt is dit op een sd kaart.. en ik heb niet som het over te zetten... + is de software versie nog wel te koop ?

weet mischien iemand een oplossing hiervoor ?
Ik heb hem ook draaien op mijn TJ35 en hey werkt helemaal perfect. Ik heb TomTom op een 128Mb memorystick staan. (heeft een handige collega voor me gedaan)
Met citaat reageren
  #88  
Oud 25 augustus 2004, 10:28
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Citaat:
is de software versie nog wel te koop ?
Zie bericht 77 van deze thread.

Hoewel je bij TomTom altijd een sd-geheugenkaart krijgt is het ook probleemloos op een Memorystick te zetten. De complete software inclusief kaartmateriaal staat namelijk gewoon op een cd-rom en daarvandaan valt alles te installeren op een Memorystick.
Met citaat reageren
  #89  
Oud 08 september 2004, 17:40
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
De software-only versie van TomTom is weer terug. PDAShop heeft 'm op voorraad. Op de TomTom-website staat-ie gek genoeg niet.
Met citaat reageren
  #90  
Oud 10 september 2004, 18:26
gerard
Guest
 
Berichten: n/a
tomtom op sony clie

ik probeer tomtom op een sony clie NZ90 te draaien met een BT GPS van Holux GR230. Nadat update 4.11 was geinstalleerd startte het wel op, maar viel de BT-verbinding steeds uit en kwam dan niet meer tot stand. De Clie hing zogezegd en alleen een reset bracht hem weer tot leven. Update 4.12 biedt soelaas voor de BT-verbinding deze blijft nu in stand, maar van data uitwisseling is geen sprake. Als ik ga rijden blijft totmtom gewoon op de startmeting staan en doet niets. Dus of tomtom ontvangt niets of de Holux zendt niets uit.

Kent iemand dit fenomeen en is er een oplossing voor? Kan het iets met protocol of baudrate te maken hebben?

Gerard.
Met citaat reageren
  #91  
Oud 21 september 2004, 12:49
feek's schermafbeelding
feek feek is offline
Senior lid
Voornaam: Félippe
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 30 september 2003
Locatie: Arnhem
Berichten: 74
Nieuwe update TT Go

Op de TT site is een update voor TT go te vinden (versie 4.40).

http://www.tomtom.com/support

Nu wachten op de nieuwe versie voor een palm? Of moeten we wachten tot de T5 uit is.


Laatst gewijzigd door feek; 28 september 2004 om 20:33.
Met citaat reageren
  #92  
Oud 28 september 2004, 20:33
feek's schermafbeelding
feek feek is offline
Senior lid
Voornaam: Félippe
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 30 september 2003
Locatie: Arnhem
Berichten: 74
Zie dat hij nu ook uit is voor het Palm OS. Nieuw is de mogelijkheid tot het aanmaken van POI's.
Met citaat reageren
  #93  
Oud 28 september 2004, 22:44
Kees Kees is offline
Forumbikkel
Voornaam: Kees
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 02 december 2000
Locatie: Utrecht
Berichten: 155
Citaat:
Op 28-09-2004, om 20:33 heeft feek dit gezegd in bericht #92
Zie dat hij nu ook uit is voor het Palm OS. Nieuw is de mogelijkheid tot het aanmaken van POI's.
Niet alleen aanmaken, maar ook importeren. Dus eindelijke weet je nu alle mac's te vinden. O ja, en natuurlijk nog wat andere handige lijstjes met fotogenieke locaties
Met citaat reageren
  #94  
Oud 28 september 2004, 22:46
CocktailPro's schermafbeelding
CocktailPro CocktailPro is offline
Forumbikkel
Voornaam: Marco
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 08 maart 2001
Locatie: Ede
Berichten: 102
Belangrijkste verbetering in versie 4.40 is het beheer van nuttige plaatsen (NP’s). Je kan ze nu ook zelf toevoegen en tomtom een melding laten geven als je er bij in de buurt bent. Dus handig voor bijvoorbeeld de flitspalen. Op onderstaande website kan je je gratis aanmelden en de poi met de flitspalen downloaden.

http://poiplace.oabsoftware.nl/

De *.ov2 files kan je dan in de map van nederland op je sd kaartje zetten. Als iemand een betere site weet, of eentje met een actueler overzicht dan hoor ik het graag.

Als je een plaatje bij de poi wil, kan je de afbeeldingen die bij de poi staat op poiplace.oabsoftware.nl bewaren (rechtermuisknop, afbeelding opslaan als) en in dezelfde map op je sd kaartje plaatsen.
__________________
Life is Sweet, Life is Bitter

Laatst gewijzigd door CocktailPro; 29 september 2004 om 10:13.
Met citaat reageren
  #95  
Oud 29 september 2004, 11:50
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Bedankt voor het melden van de update! Om de thread overzichtelijk te houden en 4.40 specifieke vragen voor later gebruik te kunnen opzoeken, stel ik voor dat we in deze thread van Joop verdergaan:

http://www.palmclub.nl/forums/showth...threadid=17944

... ook al was Joop net iets later.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #96  
Oud 07 oktober 2004, 00:56
dadaman
Guest
 
Berichten: n/a
ik heb een Tungsten T

en heb tomtom er op gezet
de install ging goed maar als ik dan tomtom opstart
dan kan ik het pakket actieveren en hij zegt dat het is gelukt
en dan blijft hij hangen in het tomtom scherm
en na lang wachten komt (memoryMgr.c,line:2842) in beeld

volgens PDAshop.nl kon tomtom3.3 ook op de tungsten T
doe ik iets niet goed ????


groeten Martin

Laatst gewijzigd door dadaman; 07 oktober 2004 om 00:59.
Met citaat reageren
  #97  
Oud 07 oktober 2004, 11:20
Patrick B's schermafbeelding
Patrick B Patrick B is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 16 maart 2003
Locatie: Amersfoort
Berichten: 240
Helaas voor jou
Je bent niet goed voorgelicht en je hebt hier niet goed gelezen,tomtom gaat niet op de TungstenT,wel op de T3
__________________
Van Palm V naar T naar 71 naar T2 naar Treo 650 naar TlX en nou kijken of deze net zolang bevalt als de T2.
Met citaat reageren
  #98  
Oud 11 oktober 2004, 20:37
DenMan23
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb hier al een tijdje niks meer geschreven, maar ik kom hier uiteraard nog regelmatig, en vandaag zag ik tot mijn grote blijdschap dat tomtom nu dus ook op mijn TH55 kan!!

Maar aangezien ik totaal geen ervaring heb met GPS op een palm (en sowieso niet met GPS op een PDA) wilde ik toch nog ff wat vragen. Vandaag was ik aan het kijken op de site van tomtom, en ik zag een mooi palm GPS setje (wired) voor 349 euro. Een mooie prijs, lijkt mij. Maar ik zag dat daar een SD kaartje bij zat met kaarten, waar ik met mijn TH55 dus niks aan heb. Moet ik dat kaartje dan maar legen en in m'n Nokia 6230 doen? Beetje zonde vind ik eigenlijk. En dan komt meteen het 2e probleem: kan ik die kaarten ook op een Memory stick krijgen?

Dan nog iets... ik betaal 349 euro voor dat setje, maar dan ben ik natuurlijk nog niet klaar... wat is de beste houder voor een TH55 in de auto, en wat betaal je gemiddeld voor zoiets? En wat voor accessoires heb ik nog meer nodig?

Nu tomtom beschikbaar is gekomen voor de TH55 wordt het allemaal wel interressant, maar het kostenplaatje moet wel een beetje binnen de perken blijven :P

Als iemand me met die vragen kan helpen: Bedankt!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:54.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023