Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm - overige modellen

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16 december 2000, 11:51
aleeuw
Guest
 
Berichten: n/a
Angry

Ik heb sinds 18 maanden een Palm V en ben daar zeer tevreden mee. Het enige probleem wat ik heb met mijn Palm is het defect gaan van de hardware knoppen...

Mijn vrouw heeft ook een Palm V, bij deze Palm was na 2 a 3 maanden de 'agenda' knop defect. Eerst los, later onder de behuizing geschoven. Nu is mijn agenda-knop na 18 maanden met dezelfde verschijnselen defect geraakt.

Graag wil ik weten of er meer gebruikers zijn met dezelfde problemen. Palm Support doet namelijk moeilijk over de garantie-periode. Zelf vind ik het onzin dat ik voor deze reparatie moet betalen... Een Palm moet bij normaal gebruik toch langer dan 18 maanden meegaan lijkt mij!!!!

Groet,

Ard van der Leeuw
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 december 2000, 14:00
westrikr
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy

Ik had het ook met m'n V, na anderhalf jaar m'n Datebook knopje los.

Ik heb hem laten fixen bij:
http://www.sfinx.demon.nl/palm

Knopje wordt gratis gelijmd bij een 8MB upgrade.

Het schijnt een vaak voorkomend probleem te zijn. Het standaard tarief van $100 die palm ervoor vraagt is echt belachelijk natuurlijk.

Groeten Remko
Met citaat reageren
  #3  
Oud 02 januari 2001, 14:01
george
Guest
 
Berichten: n/a
knopje

Ik heb sinds oktober '99 een Palm V.
In oktober 2000 begaf het date book knopje het. Via dit forum kwam ik achter het telefoonnummer van Palm nederland.
Ik heb ze het probleem voorgelegd waarna ik een adres kreeg om de PDA op te sturen. Na 2 en een halve week kreeg ik een nieuw exemplaar thuis gestuurd. Goede service!
Advies:
Kontakt Palm NL voor service.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 24 januari 2001, 22:19
aleeuw
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up

Update van mijn oorspronkelijke bericht:

Na het probleem aan Palm Support te hebben voorgelegd, kreeg ik van hun het advies een e-mail te sturen aan palm_escalations@stream.com

Via deze service werd ik gebeld door een dame van Palm uit Frankrijk. Hoewel ze nog nooit van het probleem had gehoord (vreemd gezien het feit dat er toch diverse mensen met dit probleem geconfronteerd zijn), beloofde ze mijn Palm om te ruilen voor een vervangend exemplaar.

Na eerst mijn Palm naar Frankrijk te hebben gestuurd, had ik binnen enkele dagen mijn vervangende (gloednieuwe) Palm binnen.

Dus hoewel de service in eerste instantie niet al te best leek, is het uiteindelijk zeer bevredigend opgelost!!

Ard
Met citaat reageren
  #5  
Oud 19 februari 2001, 13:44
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn Palm V en de aan/uit knop. Via palmsupport een adres gekregen, vanwaar het doorgestuurd zou worden naar Engeland. Dit zou max. 2 a3 weken duren vanaf moment van versturen...

Heb in totaal vijf weken moeten wachten, kwam door een tekort aan onderdelen...

Ik heb hem 2 weken geleden terug gehad...

Wat mis je hem dan ontzettend zeg!

Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023