Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Centro

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22 maart 2008, 10:11
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
De metalen Centro stylus

Palm heeft overduidelijk bespaart op de stylus van de Centro. Ik heb nog nooit zo'n slechte standaardstylus meegemaakt.

Dit is goed nieuws voor fabrikanten en leveranciers, want de aanschaf van een betere stylus is voor Centro-bezitters zeker aan te raden.

Ik heb mijn stylus via Palm2You en in deze thread wil ik mijn ervaringen met jullie delen.

Deze stylus bestaat uit 3 delen: een zachte punt voor makkelijk schrijven op je scherm zoder dit te beschadigen, een metalen huls en dat is direct het grote voordeel en tot slot een goed uitgedachte dop. Deze dop kan makkelijk draaien, wat helpt bij het terugplaatsen van de stylus in de behuizing.

Zie de plaatjes voor de details. Deze stylus is perfect op maat en klemt precies genoeg.
Op de eerste foto zie je boven de (reeds verbogen) standaardstylus en daaronder de nieuwe stylus.
Op de derde foto is te zien dat deze stylus perfect op maat gemaakt is (en dat dopje kan dus draaien, wat het terugplaatsen makkelijker maakt)

Je kan natuurlijk de set van 3 kopen, maar je kan ook proberen een losse stylus aan te schaffen.

gr, Roel
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_2143.JPG‎ (52,6 KB, 34x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2149.JPG‎ (277,6 KB, 25x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2147.JPG‎ (174,3 KB, 20x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2151.JPG‎ (232,7 KB, 27x gelezen)
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 maart 2008, 19:31
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Die standaardstylus ziet er inderdaad heel erg armoedig uit. Dat 'ie van plastic is is al tot daar aantoe, maar dat 'ie dan ook nog eens zo gemakkelijk verbuigt is ronduit schandelijk . Tenminste, ik neem aan dat je ook de gewone kunststoffen stylus normaal gebruikt hebt? Mij leken die plastic dingetjes, hoewel niet mooi, wel altijd voldoende stevig om tenminste recht te blijven.

Gelukkig zijn er vervangende styli .
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023