Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm - overige modellen

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04 januari 2006, 09:51
alex.tordoir@telenet
Guest
 
Berichten: n/a
Question Palm 3.3 upgrade

Voor de eerste keer op dit forum.
Dag allemaal!
Heb mijn oude Palm V terug uit de kast gehaald want voor m'n nieuwe job kan ik hem terug gebruiken. Aan de slag met een USB connector en CHAPURA software voor HOTSYNC en alles functioneerde. Ik wou dan ook het € symbool op mijn apparaatje en toen liep het fout. De upgrade startte wel, ik kreeg zelfs het hele rare grijzige schermpje op mijn PALM V, en toen de upgrade voor 100% was uitgevoerd kreeg ik de foutmelding dat de upgrade niet kon geinstalleerd worden. Resultaat ik heb nog altij het grijze schermpje en kan niet soft, hot of hard " resetten ". Mijn scherm blijft "dood". Heeft iemand hier een oplossing voor?
Vriendelijke groeten!
Alex
Met citaat reageren
  #2  
Oud 04 januari 2006, 10:28
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Je zult hem op een of andere manier opnieuw moeten flashen, want deze keer is mislukt. Reageert hij helemaal niet op een resetknop, of komt hij vanzelf weer in het grijze scherm? In het eerste geval moet je denk ik eerst wachten tot de accu leeg is.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #3  
Oud 04 januari 2006, 13:58
alex.tordoir@telenet
Guest
 
Berichten: n/a
Thx Glow Mouse maar ik heb dit al geprobeerd. Batterij volledig leeg en dan geprobeerd met alle middelen het ding te resetten en aan de praat te krijgen. Scherm blijft grijzig. 't Lijkt erop dat er niks van de programmatie in mijn Palm V overblijft.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 04 januari 2006, 14:29
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Opa heeft erg veel met ROM updates gedaan. Misschien kun je hem een pm sturen zodat hij naar deze thread komt.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023