Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14 augustus 2002, 22:20
RHarinck's schermafbeelding
RHarinck RHarinck is offline
Forumbikkel
Voornaam: Ries
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 14 mei 2002
Locatie: Omg. Rotterdam
Berichten: 419
Draadloos toetsenbord!!!!!

Hoi PalmGeeks,

Via een tip van een collega kwam ik op deze fabrikant. Een draadloos toetsenbord die werkt via de infraroodpoort. De Palm kan op een standaard worden geplaatst (90 graden gedraaid) en het beeld wordt dan ook gedraaid. Het is in ieder geval de moeite waard om ff te gaan kijken op de site http://www.pocketop.net/index.shtml

Gr. Richard
Met citaat reageren
  #2  
Oud 14 augustus 2002, 22:26
Rikk's schermafbeelding
Rikk Rikk is offline
Lid met een IIIe
Model: Palm IIIe
 
Geregistreerd: 12 juni 2002
Berichten: 145
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Rikk Stuur een bericht via Yahoo naar Rikk
Het is inderdaad een heel erg gaaf ding. Het zal alleen erg duur, niet in nederland te kijgen en niet voor de IIIe zijn...

RiK
Met citaat reageren
  #3  
Oud 14 augustus 2002, 22:50
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Hier was een half jaar geleden ook een thread over. Al was het toetsenbord toen (geloof ik) nog niet leverbaar. Daar staan ook nog wel wat reacties op dit apparaatje.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 15 augustus 2002, 17:00
Patrick's schermafbeelding
Patrick Patrick is offline
Forumbikkel
Voornaam: Patrick
Model: Palm Tungsten|T5
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Gendt
Berichten: 296
Op de site lees ik dat dit toetsenbord ook compatible is voor de Palm IIIe, dus Rik ....... De prijs valt ook nog mee: 79 USD. Wel een erg mooie oplossing voor een toetsenbord. Ik heb zelf de standaard PPK voor mijn Palm V en wat me tegenvalt is het verschuiven van het toetsenbord met Palm erop. Het toetsenbord klapt dan dubbel. Daar heb je bij deze oplossing geen problemen mee.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 15 augustus 2002, 17:25
orbit67's schermafbeelding
orbit67 orbit67 is offline
Lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 07 september 2001
Locatie: Den Haag
Berichten: 900
vraag ik me toch wat af. het is erg handig, dat wel maar ik zie op de pics dat de palm dwars ligt of "staat".

mijn eerste vraag is dan, hoe kan dat keyboard dan communiceren met ir want de ir zit boven op de palm.

en schijnbaar bestaat het keyboard dus uit twee delen. waar haal je anders een standaard vandaan voor je pda?

er word ook aangegeven dat het wireless werkt. er word zo snel niet duidelijk gemaakt of die ook gaat om Bleutooth. want dat zou natuurlijk helemaal super zijn. en dan ook nog zo sterk dat ie niet dubbelklapt.

gr

rw
__________________
Sorry mensen, maar sinds februari 2004 ben ik uitermate gelukkig met een HP 2210. Mij zul je hier dus niet meer terug zien!! Kom gerust op bezoek bij www.pocketpc-club.nl
Met citaat reageren
  #6  
Oud 15 augustus 2002, 18:29
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Er zit volgens mij een spiegeltje op de IR. Kijk maar eens naar de demo. Of lees het review bij EarthVillage
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023