Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11 augustus 2004, 16:58
Wanderer's schermafbeelding
Wanderer Wanderer is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 03 juni 2002
Berichten: 41
Question MMPlayer0.2.12 instabiel op TT3

Haai

Ik heb hier op het forum al een en ander gelezen over de reputatie van MMPlayer. (+punt: speelt DivX, MPEG1, MPEG2, AVI enz -punt: INSTABIEL.)

Nu is MMPlayer (0.2.5 en nu net geinstalleerd 0.2.12) op mijn TT3 enorm instabiel en zelfs de sample filmpjes die ik van http://www.mmplayer.com/ heb gedownload die volgends de site suiteble voor T3 zouden zijn geven errors bij mij. Bitrate to hi for realtime playback Please reencode gevolgd door een crash. (sabotage clip) Maar ook bij andere filmpjes heb ik elende als ik bijvoorbeeld op pause klik en vervolgens weer weer afspelen. (Doom clip) Ik heb de indruk dat MMPlayer bij anderen toch stabieler is dan bij mij.

Weet iemand hoe ik MMPlayer stabieler zou kunnen maken doormiddel van de juiste instellingen of slime truukjes?

En heeft iemand toevallig al de meest ideale settings uitgevogeld voor video encoding? (aftespelen op je palm natuurlijk)

Als ik met Files op mijn TT3 kijk zie ik wel 7 MMIDcache files staan komen die van MMPlayer?

verder:
- Ik heb geen Hacks geinstalleerd op mijn Palm.
- AppSlipRotate.prc en StatusBarLib.prc waren al geinstalleerd.
- Mijn buffer settings zijn nu: Audio:512kb Video:1036kb
- Mijn MMPlayer is (nog) niet geregistreerd.
- Ik speel de clips van mijn SD card. (Dane Elec 256)
- Ik heb een Mac...

Alvast manny thanx!
__________________
Of all the things I lost in this life, I miss my mind the most...
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 augustus 2004, 21:09
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
MMPlayer = Beta = instabiel. Niets aan te doen dus. Overigens zijn er andere threads waarin het over hetzelfde probleem gaat.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 12 augustus 2004, 10:36
jhwinkler jhwinkler is offline
Lid
Voornaam: Jan
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 12 april 2003
Locatie: Leiderdorp
Berichten: 20
2.0.9 wel stabiel

Ik heb al maanden een volstrekt stabiele mmplayer 2.0.9 op mijn TT3 draaien.
Zie o.a. ook deze thread:
http://www.palmclub.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=16048&highlight=mmplayer
__________________
Let me tell you how it will be
There's one for you, nineteen for me
Met citaat reageren
  #4  
Oud 12 augustus 2004, 11:49
Wanderer's schermafbeelding
Wanderer Wanderer is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 03 juni 2002
Berichten: 41
Dank voor de berichtjes.

Ik had natuurlijk al wel wat treads gelezen zoals ik in mijn eerste berichtje al melde. (En ja, ook de zoekfunktie gebruikt) Maar deze had ik nog niet gevonden. Nuttige info voor het encoderen gevonden, fijn.

Ik ga versie 2.0.9 maar eens downloaden kijken of die bij mij ook stabiel is.

Ik begrijp dat MMPlayer op de ene palm een ramp is en op de ander prima werkt. Dat moet toch haast te maken hebben met de soft die reeds geinstalleerd is en/of misschien settings van MMPlayer?

- Wat zijn eigenlijk redelijke buffer settings voor op je Palm?

- Zijn er eigenlijk players die 480X320 spelen of zou een T3 dat gewoon niet trekken? (in een redelijk goede kwaliteit) Daar mijn T3 nu al bij het Sabotage clipje begint te mauwen.

Ik heb Kinoma filmpjes geprobeerd te maken met CleanerXL (op m'n werk) maar het lijk of die max 320X320 kan maken en de Kinoma player dan gaat scalen als je fullscreen wilt afspelen. Ook word de boel dan verschikkelijk onscherp natuurlijk.

Ik hoef eigenlijk niet zonodig hele speelfilms te spelen. (al is dat wel geinig natuurlijk.) maar wil korte animaties die ik eens gemaakt heb bij mijn portfolio op mijn T3 voegen.

grtz
__________________
Of all the things I lost in this life, I miss my mind the most...
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023