Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22 augustus 2006, 15:00
gonny's schermafbeelding
gonny gonny is offline
Junior lid
Voornaam: Gonny
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.637
Stuur een bericht via ICQ naar gonny
[Nieuws] BenQ Mobile: eerste tv-serie voor mobiele telefoons

Volg de avonturen van hond Ben in afleveringen van 90 seconden. Dog & Bone is de eerste tv-serie die speciaal voor mobiele telefoons is gemaakt. De filmpjes in 3GP-formaat zijn aangepast aan het kleine scherm.

Snelle camerabewegingen en panoramashots blijven daarom achterwege en de dialogen blijven ook tot een minimum beperkt. Dog & Bone wordt gemaakt door BenQ Mobile en het is daarom niet verrassend dat de hoofdrolspeler een hond met de naam Ben is, terwijl zijn baasje Mr. Q. heet. In de serie gaat Ben er vandoor met de telefoon van zijn baasje en beleeft daarna dolle avonturen in Londen.

Filmpjes in 3GP-formaat kunnen niet alleen op de telefoons van BenQ Mobile worden bekeken, maar ook op diverse andere telefoons, waaronder veel Nokia's en RAZR. Voor de Palm kun je ze eerst converteren naar AVI.

De filmpjes kunnen gratis worden gedownload van de website van BenQ Siemens of via MicroMovies-Series.com. De eerste aflevering staat voorgeinstalleerd op de nieuwe BenQ Siemens M81, die vanaf augustus 2006 in de winkels ligt.
De afleveringen zullen steeds door andere regisseurs worden geschreven en geregisseerd, zodat het plot van het verhaal op voorhand niet vaststaat.

Eerder vandaag plaatsen we een bericht waarin uit onderzoek blijkt dat consument helemaal niet zitten te wachten op mobiel tv-kijken. We zijn daarom erg benieuwd of de belevenissen van hond Ben wel op veel kijkers mag rekenen.


bron
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 176.jpg‎ (37,7 KB, 4x gelezen)

Laatst gewijzigd door jean-paul; 22 augustus 2006 om 18:17.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 augustus 2006, 15:51
Pavla Pavla is offline
Senior lid
Model: Geen
 
Geregistreerd: 28 februari 2005
Berichten: 84
Hoho, eerst converteren naar AVI? TCPMP kan prima overweg met 3GP
__________________
Met citaat reageren
  #3  
Oud 22 augustus 2006, 15:58
digilb's schermafbeelding
digilb digilb is offline
Zonder titel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Berichten: 1.214
Linkje klopt niet helemaal (de eerste h is weggevallen). Het moet zijn http://www.BenQ-Siemens.com/dogandbone . --fixed, bedankt
Verder is het even zoeken totdat je hier bent, waar je op de roze button met het pijltje kunt klikken om de film in meerdere smaken te kunnen downloaden.

Laatst gewijzigd door Bram; 22 augustus 2006 om 16:14.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 22 augustus 2006, 21:40
digilb's schermafbeelding
digilb digilb is offline
Zonder titel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Berichten: 1.214
In de trein naar huis dat hondenfilmpje bekeken. Ondanks mijn avatar kon het mij niet bijster boeien. Gelukkig had ik ook nog De Zevensprong bij me! Die serie was me steeds bijgebleven maar het kwam er maar niet van om hem 'ns terug te kijken. Alleen jammer van het mooie weer: tegen zonlicht is geen enkel TFT-scherm bestand. Maar gelukkig gaat het gauw weer regenen .
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023