Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07 augustus 2007, 09:05
janfremeijer janfremeijer is offline
Lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 12 februari 2007
Berichten: 6
treo 680 geen geluid telefoon en voice memo

Inmiddels voor de tweede keer (eerste keer enkele weken geleden en vervolgens probleem plotseling verdwenen, opgelost dus).
Als ik op mijn treo 680 gebeld wordt gaat wel de ringtoon over maar hoor ik de beller niet en de beller hoort mij niet: geen geluid dus. Hoofdspeaker is kennelijk OK want beltoon hoor ik wel. Tevens doet de voice memo funktie het niet, dwz, neemt wel op maar bij afspelen hoor je niets. Ook zijn de systeem/knop geluiden weg.
Op het "belpad" zie je bij bellen slechts drie tekens onderop het scherm ipv de gebruikelijke 5 nl.:
pauzeteken, keypadteken en muteteken.
Soft en hard reset uitgevoerd, helpt niet. Ook niet recent nieuwe software oid erop gezet.
Palm support kan niets anders zeggen als: stuur hem op naar Tsjechie (via TNT Duiven) voor reparatie onder garantie. Nu heb ik slechte ervaringen met dit repaircenter met mijn vorige treo 650. Drie keer moeten opsturen voor het zelfde probleem destijds (niet opgelost) en drie keer twee weken mijn treo kwijt. Ben dus huiverig om nu mijn treo 680 te sturen. Weer twee weken kwijt. Bel nu met oude vertrouwde nokia 6230i. (die overigens perfect met mijn parrot ck3100 in de auto werkt via blue tooth, in tegenstelling tot mijn treo die vaak niet koppelt met de parrot; kortom, ook slechte blue tooth ervaring met de treo 680.
Kent iemand mijn geluids probleem?
__________________
janf
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023