Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #581  
Oud 09 april 2005, 16:58
Sander's schermafbeelding
Sander Sander is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 27 november 2000
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 547
Jaloers !!

Ik heb de headset zelfs nog iets eerder besteld, maar nog niets ontvangen. Heb ook al een E-mail gestuurd & het webformulier ingevuld, maar geen reactie...... Zal maar weer 's wat sturen.

Zo op die foto valt ie mij gelukkig erg mee qua formaat, hij oogt alleen wat massief.
__________________
Sander
Met citaat reageren
  #582  
Oud 10 april 2005, 06:50
kolbycool
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dick99999
Dat effect treedt alleen op bij de speakphone, probeer snel nadat de ander gesproken heeft of onderbreek de ander. Mij is al een paar keer gevraagd niet via de speakerphone te praten. Maar het zou mooi zijn als het aleeen mijn telefoon is, dan ga ik weer terug naar Palm.
In de USA wordt deze klacht ook geuit, maar men heeft daar vrijwel geen GSM unlocked versie wel de speciale Sprint, Verizon en andere versies.
Ik heb precies hetzelfde, heb regelmatig te horen gekregen dat men mij via de speakerphone niet verstaat. Moet het nog een keer testen zodat ik zelf kan beluisteren. Ben het ook eens met het feit dat het speakervolume en het call volume te laag zijn. Verder hoor ik ook de ruis.

Hoe klagen jullie bij palmOne? Misschien een goed idee als we dat het op dezelfde manier doen, zodat klachtenvolume duidelijk zichtbaar is voor palmOne.

Kolbycool

Laatst gewijzigd door kolbycool; 10 april 2005 om 10:17.
Met citaat reageren
  #583  
Oud 10 april 2005, 17:41
odvdveer's schermafbeelding
odvdveer odvdveer is offline
Senior lid
Voornaam: Olga
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 22 oktober 2002
Locatie: Ede
Berichten: 57
Ik heb op een ander forum gelezen dat het helpt om in pockettunes of een dergelijk pakket het volume op vol te zetten, dan wordt de speakerphone ook luider

Olga
Met citaat reageren
  #584  
Oud 11 april 2005, 11:52
Mikey Mikey is offline
Lid
Model: Microsoft Smartphone
 
Geregistreerd: 02 februari 2005
Locatie: Maastricht
Berichten: 43
Ringtone voor category contacts

Weet iemand hoe ik een ringtone kan toewijzen aan een groep contactpersonen(category)? Ik weet dat het per individueel contactpersoon kan, maar vind nergens hoe dat per category van contactpersonen kan.
Met citaat reageren
  #585  
Oud 12 april 2005, 05:42
kolbycool
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mikey
Weet iemand hoe ik een ringtone kan toewijzen aan een groep contactpersonen(category)? Ik weet dat het per individueel contactpersoon kan, maar vind nergens hoe dat per category van contactpersonen kan.
Hier zou je het programma TC Ringer voor kunnen gebruiken. Ik weet echter niet of het 100% compatible is met de Treo 650.

Kolbycool
Met citaat reageren
  #586  
Oud 12 april 2005, 06:57
RenéD's schermafbeelding
RenéD RenéD is offline
treofiel
Voornaam: René
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 04 april 2004
Locatie: Hilversum Media-capital
Berichten: 125
Stuur een bericht via ICQ naar RenéD Stuur een bericht via MSN naar RenéD
Lightbulb ringtone

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mikey
Weet iemand hoe ik een ringtone kan toewijzen aan een groep contactpersonen(category)? Ik weet dat het per individueel contactpersoon kan, maar vind nergens hoe dat per category van contactpersonen kan.
mRing is hier het programma voor, en nog ontwikkeld speciaal voor de Treo ook. mRing by Motionapps
probeer het maar eens uit volgens mij is het precies wat je zoekt
mRing Features:
  • Play MIDI, WAV and MP3* ring tones from main memory or external SD card
  • Assign ring tones to both Phone Book Categories and Individual Contacts
  • Assign ring tone to system sounds, including known and unknown callers, SMS, MMS and voice mail notification
  • Category/Contact ring tones can be applied to incoming SMS messages as well as to phone calls
  • Vibration and Silent mode support
  • Adjustable volume for each ring tone
  • Fully compatible with Treo Favorites
  • Works with default contact database - no duplicate information
  • Support for various WAV formats natively, without PocketTunes
  • Optimized for Treo 650 and Treo 600
  • * MP3 requires PocketTunes v2.1 or later
__________________
Groeten van een blije palm gebruiker, René

Treo 650 is helemaal top , de T3 is nu mijn multimedia device. (mijn vriendin heeft nu ook een T3!en een 650 )
Ik sla de 680 maar over en wacht op de Pre

Laatst gewijzigd door RenéD; 12 april 2005 om 07:04.
Met citaat reageren
  #587  
Oud 12 april 2005, 12:10
Ivos's schermafbeelding
Ivos Ivos is offline
Vriend van de Palmclub
Voornaam: Ivo
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 november 2000
Locatie: Harreveld
Berichten: 819
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoelvdV
Ik weet het niet zeker meer, maar het moet rond 17 maart geweest zijn. En ik heb zeker twee keer nagevraagd of ze mijn aanvraag al binnen hadden, wellicht dat dat gewerkt heeft! De eerste keer was dat op 25 maart en toen kreeg ik te horen dat er op de 24e iets verstuurd was, maar dat geloof ik niet.

Een review komt eraan, bijgevoegd alvast een plaatje. En het werkt! Want ik heb de eerste gesprekken al gevoerd. De Jabra BT200 zit steviger om je oor, dat is in ieder geval iets wat opvalt. Geluidskwaliteit is goed en het gesprek gaat direct naar de headset, wat bij mijn Jabra niet lukte, daar moest ik eerst nog een keer op een knop drukken.

Groeten, Roel.
Ik heb em vandaag ook ontvangen! Leuk apparaat, ideaal voor in de auto.
Alleen een mega-irritante verpakking, het lukt me niet om de verpakking heel te laten en het ding er fatsoenlijk uit te krijgen.... En ook zit de plastic doos supervast....

Nu ik em uit de verpakking heb, zie ik dat er een geinig tasje bijzit waar de treo + headset of adapter in kunnen... Ook zit er een extra adapter bij met de extra stekkers.... ideaal!
Met citaat reageren
  #588  
Oud 12 april 2005, 12:31
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Mooi zo Ivo dat jij hem ook ontvangen hebt. Ik heb ondertussen al ontdekt dat deze headset verdacht veel lijkt op de Jabra BT330 die op de Cebit gepresenteerd is.

Ik ben heel benieuwd naar jouw ervaringen bij het gebruik in de auto, vooral voor wat betreft verstaanbaarheid.

Zelf gebruik ik hem nu een paar dagen en het bevalt goed. Wel een keer iemand gebeld doordat het apparaat zelf verbinding maakte (zat een beetje klem in mijn tas en door de telefoonknop op de headset 2 seconden in te drukken wordt het laatst gekozen nummer weer gebeld). Ik had dus niets in de gaten van dit 'gesprek'.
Na de eerste keer laden (2 uur) was de headset ook erg snel leeg, maar nu gebruik ik hem al twee dagen intensief zonder bijladen, maar dat moet ook kunnen met 170 uur standby en 7 uur gespreksduur.

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #589  
Oud 12 april 2005, 14:38
Dick99999 Dick99999 is offline
Forumbikkel
Voornaam: Dick
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 04 december 2004
Berichten: 189
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RenéD
Treo 650 is helemaal top, De (oude) T3 word mijn multimedia device.
Zelfde wens, maar met gelijke agenda's etc. Als je ook de Palm Desktop gebruikt, heb je al gevonden hoe je de T3 en de Treo op dezelfde informatie kan synchroniseren? Dus beide gebruiken, beide veranderen en dan naar 1 Desktop database? (niet naar 2 users, dat kan standaard met de desktop)
Met citaat reageren
  #590  
Oud 12 april 2005, 14:50
RenéD's schermafbeelding
RenéD RenéD is offline
treofiel
Voornaam: René
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 04 april 2004
Locatie: Hilversum Media-capital
Berichten: 125
Stuur een bericht via ICQ naar RenéD Stuur een bericht via MSN naar RenéD
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dick99999
Zelfde wens, maar met gelijke agenda's etc. Als je ook de Palm Desktop gebruikt, heb je al gevonden hoe je de T3 en de Treo op dezelfde informatie kan synchroniseren? Dus beide gebruiken, beide veranderen en dan naar 1 Desktop database? (niet naar 2 users, dat kan standaard met de desktop)
Helaas, helaas.
Dat zou helemaal mooi zijn, maar tot op heden nog niet kunnen uitwerken. De T3 gaat nu alleen maar mee op vakantie om foto"s mee op te slaan en te verzenden(via gsm)en voor de TomTom en wat muziekjes. Dit zet ik er dan wel via een cardreader op.
__________________
Groeten van een blije palm gebruiker, René

Treo 650 is helemaal top , de T3 is nu mijn multimedia device. (mijn vriendin heeft nu ook een T3!en een 650 )
Ik sla de 680 maar over en wacht op de Pre
Met citaat reageren
  #591  
Oud 12 april 2005, 15:05
RenéD's schermafbeelding
RenéD RenéD is offline
treofiel
Voornaam: René
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 04 april 2004
Locatie: Hilversum Media-capital
Berichten: 125
Stuur een bericht via ICQ naar RenéD Stuur een bericht via MSN naar RenéD
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoelvdV
Ik weet het niet zeker meer, maar het moet rond 17 maart geweest zijn. En ik heb zeker twee keer nagevraagd of ze mijn aanvraag al binnen hadden, wellicht dat dat gewerkt heeft! De eerste keer was dat op 25 maart en toen kreeg ik te horen dat er op de 24e iets verstuurd was, maar dat geloof ik niet.
Groeten, Roel.
Woepie de bel! Hondjes meteen op tilt, eens kijken wat er is.

Jaaaaaaaa...... de postbode met mijn headsetje,
Het is echt waar. Eerst maar netjes aan de lader zoals de gebruiksaanwijzing zegt, kan ik er morgen echt mee aan de gang tot morgen
__________________
Groeten van een blije palm gebruiker, René

Treo 650 is helemaal top , de T3 is nu mijn multimedia device. (mijn vriendin heeft nu ook een T3!en een 650 )
Ik sla de 680 maar over en wacht op de Pre
Met citaat reageren
  #592  
Oud 12 april 2005, 15:08
Dick99999 Dick99999 is offline
Forumbikkel
Voornaam: Dick
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 04 december 2004
Berichten: 189
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RenéD
Helaas, helaas. Dat zou helemaal mooi zijn, ....
Wat ik doe is de .dat files met een batch job kopieren van user T3 naar user Treo. Dan de TREO alleen synchroniseren in 'Desktop overrides handheld' mode, dat als default zetten. Veranderingen in de TREO gaan verloren, maar in ieder geval heb ik de gegevens. Overigens loopt TomTom op de Treo een stuk beter dan op de T3.

Wel onderstaande direcories in de batchfile op de goede users instellen. Verder werkt dit bij mij op de T3 versie van de Palm desktop, niet op de Treo versie van de desktop.

copy /y c:\a\a\palm\data3\T3\address\address.dat C:\a\a\palm\data3\Treo\address\address.dat
copy /y c:\a\a\palm\data3\T3\datebook\datebook.dat C:\a\a\palm\data3\Treo\datebook\datebook.dat
copy /y c:\a\a\palm\data3\T3\Expense\Expense.dat C:\a\a\palm\data3\Treo\Expense\Expense.dat
copy /y c:\a\a\palm\data3\T3\memopad\memopad.dat C:\a\a\palm\data3\Treo\memopad\memopad.dat
copy /y c:\a\a\palm\data3\T3\todo\todo.dat C:\a\a\palm\data3\Treo\todo\todo.dat

Laatst gewijzigd door Dick99999; 12 april 2005 om 15:31.
Met citaat reageren
  #593  
Oud 12 april 2005, 16:06
Sheltieman Sheltieman is offline
Forumbikkel
Voornaam: Andries.
Model: Geen
 
Geregistreerd: 29 augustus 2002
Locatie: Terschelling
Berichten: 182
Ja hoor, ik heb mijn BT oortje ook gekregen net van de postbode.
Lijkt wel of er verscheidene tegelijk besteld hebben.
Ga hem eerst even opladen en dan morgen maar eens proberen.

Sheltieman.
Met citaat reageren
  #594  
Oud 13 april 2005, 12:29
Sander's schermafbeelding
Sander Sander is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 27 november 2000
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 547
Me too !

De headset is zojuist afgeleverd heb ik van het thuisfront begrepen, dus ik slaap ook weer wat beter.
__________________
Sander
Met citaat reageren
  #595  
Oud 13 april 2005, 15:23
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sander
Me too !

De headset is zojuist afgeleverd heb ik van het thuisfront begrepen, dus ik slaap ook weer wat beter.
Ik lees hieruit dat jij slaapt op je werk

Maar goed nieuws!

En voor alle headset gebruikers: ik ben heel benieuwd of jullie ook klachten krijgen van degene die je belt over een echo en of het programma btmute hiervoor de oplossing is.

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #596  
Oud 19 april 2005, 10:53
konijn
Guest
 
Berichten: n/a
heb zelfs heel grote vingers en kan redelijk makkelijk wegtypen op de treo 650. In elk geval beter dan met een pen op het scherm te tikken...
Met citaat reageren
  #597  
Oud 19 april 2005, 16:32
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Vraagje aan de Treo 650 bezitters:

Bekruipt jullie niet het gevoel veel en veel betaald te hebben voor een device dat - als je objectief naar de hardware kijkt - eigenlijk dat geld niet waard is, en dat PalmOne zo'n hoog bedrag vraagt niet omdat de kostprijs zo hoog is, maar omdat er vrijwel geen concurrentie is die hetzelfde doet?

Ofwel, je hebt de Treo 650 voor die prijs alleen maar gekocht omdat het niet anders kon, en dat PalmOne dus een vette winstmarge opstrijkt van elk verkochte Treo 650?

Was ik gewoon even benieuwd naar.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #598  
Oud 19 april 2005, 18:58
Peter Bulthuis's schermafbeelding
Peter Bulthuis Peter Bulthuis is offline
Nog hetzelfde hier ;-)
Voornaam: Peter
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Holten (bij de Holterberg)
Berichten: 1.020
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho
Vraagje aan de Treo 650 bezitters:

Bekruipt jullie niet het gevoel veel en veel betaald te hebben voor een device dat - als je objectief naar de hardware kijkt - eigenlijk dat geld niet waard is
Nou, die Treo hoeft niet zoveel te kosten hoor! Als je er meteen een abonnementje bij neemt, dan kun je hem zelfs gratis krijgen!

Groet,

Peter
Met citaat reageren
  #599  
Oud 19 april 2005, 20:16
bartveld bartveld is offline
Forumbikkel
Voornaam: Bart
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 31 oktober 2004
Berichten: 297
Wink

Okee, misschien is dat allemaal waar, maar het is precies zoals je zegt: niemand anders levert een vergelijkbaar apparaat. En inderdaad, P1 kan vragen wat ze willen. Zo werkt de markt en zolang als er hebberige mensen zijn zoals ik komen ze daarmee weg. Maar wat dan nog? Ik heb willens en wetens gekozen voor een duur apparaat en gelukkig werkt de menselijke geest zo, dat ik er nu heel blij mee ben. Ongeacht wat jaloerse Sony-bezitters ook zeggen.
Met citaat reageren
  #600  
Oud 19 april 2005, 20:23
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho
Vraagje aan de Treo 650 bezitters:

Bekruipt jullie niet het gevoel veel en veel betaald te hebben voor een device dat - als je objectief naar de hardware kijkt - eigenlijk dat geld niet waard is, en dat PalmOne zo'n hoog bedrag vraagt niet omdat de kostprijs zo hoog is, maar omdat er vrijwel geen concurrentie is die hetzelfde doet?

Ofwel, je hebt de Treo 650 voor die prijs alleen maar gekocht omdat het niet anders kon, en dat PalmOne dus een vette winstmarge opstrijkt van elk verkochte Treo 650?

Was ik gewoon even benieuwd naar.
Ik ben meer benieuwd welk inzicht jij in de productiekosten van palmOne hebt dat je kunt zeggen dat de kostprijs laag is (en dus de winstmarge hoog)? Volgens mij gaat de HP iPAQ Mobile Messenger ongeveer hetzelfde kosten, dus blijkbaar zijn er dan meer partijen stinkend rijk aan het worden? Toegegeven, daar zit een gps-module en een extra geheugenslot in, maar wel een slechter scherm en een triband- in plaats van een quadband-radio. Kortom: ik vind de opmerking nogal een drogredenatie.

EDIT
Aansluitend: ja, ik vind dat de Treo 650 zijn 580-650 euro meer dan waard is, en dat is niet omdat ik in dit geval makkelijk praten heb (omdat ik dit bedrag er zelf niet voor betaald heb). Ik zeg het gewoon omdat ik denk dat de kostprijs veel hoger ligt dan wij denken, al zal ik niet ontkennen dat ze er gerust wel een leuke winst op maken.


Laatst gewijzigd door jean-paul; 19 april 2005 om 20:39. Reden: Meer toegevoegd
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:16.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023