Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27 maart 2009, 22:42
Peter Bulthuis's schermafbeelding
Peter Bulthuis Peter Bulthuis is offline
Nog hetzelfde hier ;-)
Voornaam: Peter
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Holten (bij de Holterberg)
Berichten: 1.020
Angry Tealpoint stopt met TealOS!

Helaas, helaas, helaas. Eindelijk een mooi en leuk programma zo op de valreep van het bestaan van het Palm OS.
Maar op aandringen van Palm, is Tealpoint genoodzaakt om te stoppen met de verkoop van TealOS. De launcher die lijkt op de launcher van de Palm Pre. En welke steeds beter en beter werd.
Dit weekend zullen de laatste beta's worden gemaakt om tot een zo bugfree mogelijke eindversie te komen. Vanaf maandag wordt het programma van de site gehaald. Dus, wees er snel bij voor de allerlaatste updates: www.tealpoint.com/beta.htm


Hi folks.

I'm sorry to say that at Palm's request, as of this upcoming Monday, March 30, we will no longer be selling or distributing TealOS.

We really appreciate the help and unprecedented enthusiasm so many of you have shown for this product. It's been a long time since we experienced this kind of customer cooperation, and the program's success came at a badly needed time. We wish we could continue contributing to this great community.

For those of you who have already purchased the product, your copies will continue to function, of course, but we encourage you to download the latest beta copies to insure you have a stable version you are happy with and back it up to a safe place, as you'll no longer be able to download it after Monday. We'll continue through the weekend to try to get as many bug fixes and requested improvements in as we can before then.

Thanks,

-tex
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 maart 2009, 12:29
PalmZ PalmZ is offline
Lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 15 maart 2008
Berichten: 13
Heel erg jammer en kinderachtig van Palm. Heb hem onlangs aangeschaft en het werkt fantastisch en snel.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 28 maart 2009, 13:48
Frits's schermafbeelding
Frits Frits is offline
Sony Clie rocks!
Voornaam: Frits
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Hoogezand
Berichten: 414
Het zou echt een leuk cadeautje zijn voor de Palm "Dieharts" als ze het gratis zouden aanbieden.

Zou een grote + zijn voor het wachten en de (te verwachten) overstap naar de Pre. Veel "oude" palmgebruikers zullen dan sneller en gemakkelijker overstappen naar een Pre, denk ik.

Heb het inmiddels gekocht. Echt leuk!
Tot de overstap voor mij een blijvertje!

Groet,
Frits

Laatst gewijzigd door Frits; 28 maart 2009 om 16:03.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 29 maart 2009, 14:47
Frits's schermafbeelding
Frits Frits is offline
Sony Clie rocks!
Voornaam: Frits
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Hoogezand
Berichten: 414
Ik heb het progje wat beter kunnen proberen en ik ben er erg enthousiast over. Voor de liefhebber kan het vandaag nog gedownload worden.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 30 maart 2009, 08:27
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Ik heb TealOS vanmorgen nog snel even aangeschaft (toch handig dat tijdverschil met de VS).

Jammer dat ze moeten stoppen.

gr, Roel
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023