Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08 februari 2001, 19:11
mrommel
Guest
 
Berichten: n/a
Question

Na jarenlang succesvol EasySync met Lotus Notes te hebben gebruikt ben ik van werkgever veranderd en heb nu dus ook een ander pakket: Outlook 2000, hoera(?)
Op een nieuwe computer heb ik HotSync geinstalleerd en geprobeerd te synchroniseren. Dat lukte dus niet.

Het vreemde is dat wat wel gesynchronisseerd werd een heel oud adressenbestand was (uit de tijd dat ik een Pilot 5000) had. Op de e e n of andere wijze zit er een dubbel bestand in de Pilot(?). Of zijn er andere problemen?

Het syncen van AvantGo en nieuwe applicaties gaat overigens probleemloos. Het lijkt dus niet aan de connectie te liggen.

Wie kan me helpen? Ik heb ondertussen meer dan drie jaar agendagegevens die ik voor geen prijs wil verliezen. Een backup zal m'n nachtrust weer goed doen


Info:
Palm IIIC
Windows NT 4 sp 6

Alvast bedankt!

Groet,
Marcel
Met citaat reageren
  #2  
Oud 09 februari 2001, 08:31
Lyndon's schermafbeelding
Lyndon Lyndon is offline
Senior lid
Voornaam: Lyndon
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 24 november 2000
Locatie: Rijswijk (ZH)
Berichten: 95
Indien je je Palm eerder hebt gebruikt met Easysync, en ervan wilt afstappen, moet je ook handmatig een vijftal files verwijderen van je Palm. Volgens mij zijn het de volgende files:
- SyncAddressDB
- SyncDatebookDB
- SyncMailDB
- SyncMemoDB
- SyncToDoDB
Bovenstaande (kleine) files worden aangemaakt en gebruikt bij de synchronisatie met Lotus Notes. Ze worden echter niet automatisch verwijderd als Easysync word ge-uninstalled. Indien je deze files verwijderd, moet de originele synchronisatie van de Palm (met de Palm Desktop Software) weer correct werken. Deze files kan je bijvoorbeeld bekijken (en deleten) met ieder programma die je een overzicht kan geven van de files op de organizer zoals FlashPro

Succes!

Lyndon

Met citaat reageren
  #3  
Oud 12 februari 2001, 09:29
mrommel
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up

Lyndon,

Hartelijk bedankt voor je tip. Er waren zelfs al veel meer SynSyncSync files. Na ze verwijderd te hebben was het probleem opgelost.

Geweldig!

Nogmaals bedankt.

Groet,
Marcel
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023