Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > webOS > Smartphones (Pre serie, Pixi, Veer)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #61  
Oud 23 augustus 2011, 07:58
GuyFromNam
Guest
 
Berichten: n/a
.

Laatst gewijzigd door GuyFromNam; 25 september 2011 om 11:23.
Met citaat reageren
  #62  
Oud 23 augustus 2011, 08:25
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Leo Apotheker werd was pas CEO (benoeming september 2010) een half jaar na de deal met Palm (april 2010). Die had daar dus niets mee te maken. Niet dat de vorige CEO geen aparte vogel was Het is ook nog maar afwachten of de aandeelhouders akkoord gaan, al is voor de webOS hardware er weinig redding meer mogelijk. Het aandeel HP doet nu $ 24.45 t.o.v. 30,20 afgelopen donderdag. TouchPads kopen aan een lage prijs is leuk, HP aandelen afgelopen vrijdag waren ook geen slechte deal (toen -20%).

Ik denk eerder dat HP heel graag een consumententablet wilde leveren en zelf geen OS had (Windows 7 werd ongeschikt bevonden). Palm werd een tablet opgedrongen, moest ineens heel erg veel tijd daarin steken omdat webOS daar niet goed op ingesteld was, en het lijkt erop dat dat de capaciteit te ver heeft opgerekt (nog los van normale overnameverliezen in efficiëntie). Als ik de geruchten mag geloven zijn door het missen van deadlines tenminste drie toestellen ernstig vertraagd (codenaam Windsor, Pre3, 4 incher zonder fysiek toetsenbord). Alleen de Pre3 heeft de productiefase gered. Die smartphones waren er zeer waarschijnlijk wel geweest (en op tijd) als men niet een compleet nieuw framework en webOS 3 uit de grond hoefde te stampen voor de liefdesbaby met HP, de TouchPad, die inmiddels te vondeling gelegd is

Een reden tegen de Samsung deal zou het "Qualcomm chipset optimalisatie" verhaal zijn waardoor grote delen van het OS herzien moeten worden voor Samsung hardware. Anderzijds, Apple heeft ook altijd stil gehouden dat OS X vlug Intel-compatible te maken was.

Oeps, nu weer on-topic: eens kijken wat de Pre3 vandaag gaat doen in de lotterij.
Met citaat reageren
  #63  
Oud 23 augustus 2011, 08:34
GuyFromNam
Guest
 
Berichten: n/a
.

Laatst gewijzigd door GuyFromNam; 25 september 2011 om 11:23.
Met citaat reageren
  #64  
Oud 23 augustus 2011, 10:36
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Het zou mij niks verbazen als Todd Bradley eerst de boel verkoopt aan Samsung en dan zelf meegaat. Hij is en blijft een Palm-man.

gr, Roel
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #65  
Oud 28 augustus 2011, 18:34
Huub's schermafbeelding
Huub Huub is offline
Forumbikkel
Voornaam: Huub
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 03 juni 2005
Locatie: Drongen, België
Berichten: 442
Stuur een bericht via MSN naar Huub Stuur een bericht via Skype™ naar Huub
Ik vraag me af of je met je bestaande profiel ook gewoon kan inloggen op je pre3?
Ik gebruik mij account nu voor mij pre plus en voor mijn touchpad.

ergens las ik dat je een nieuw profiel moet aanmaken of je via impostah vanalles moet doen.. Klopt dit?! :s
__________________
(voorheen: d age) Visor deelux (black) - Visor deelux (graphite) - Tungsten T5 - Treo 680 - Centro - Pre - Pre Plus - Touchpad 32gb - PRE3
Met citaat reageren
  #66  
Oud 28 augustus 2011, 18:55
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door d age Bekijk bericht
Ik vraag me af of je met je bestaande profiel ook gewoon kan inloggen op je pre3?
Ik gebruik mij account nu voor mij pre plus en voor mijn touchpad.

ergens las ik dat je een nieuw profiel moet aanmaken of je via impostah vanalles moet doen.. Klopt dit?! :s
Ik denk dat je inderdaad wel met je profiel kan inloggen maar dat betekent automatisch dat je oude toestel op afstand wordt leeggegooid. Twee smartphones op één profiel kan blijkbaar niet, meerdere Touchpads wel. Als het goed is komt alle info dan op je Pre3 terecht.

Je kan eventueel voor de activatie tijdelijk een ander profiel gebruiken, al is het volgens mij zo dat als je TouchPad profiel betaalde apps heeft (bijvoorbeeld UK App Catalog) dat dan ook geldt voor je smartphone op hetzelfde profiel.

Voor de zekerheid kan je dus je toestel activeren met een ander profiel, dat vervolgens verwijderen en je gebruikelijke profiel instellen.
Met citaat reageren
  #67  
Oud 28 augustus 2011, 21:35
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Ik had een Pre- en heb hetzelfde profiel gebruikt voor mijn TouchPad. En nu gebruik ik dit profiel weer voor mijn Pre3. Voordat je dat doet wel een backup maken en zoveel mogelijk proberen te syncen. Weer terug naar mijn Pre- lukte niet meer goed.

Mijn Pre3 werkt nu gewoon lekker, al moet ik een paar zaken nog wat inregelen.

gr, Roel
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #68  
Oud 29 augustus 2011, 13:26
ZeroZorro ZeroZorro is offline
Forumbikkel
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 11 juni 2007
Berichten: 150
Een tip die ik weer van Richard kreeg: Hou de 'oude' telefoon in Aeroplane mode wanneer je je profiel overzet. Dan blijven daar alle gegevens op staan zodat je kunt vergelijken of bijvoorbeeld alle (betaalde) Apps mee over zijn gekomen.
In mijn geval is dat dus niet zo, niet alles wordt door Pre3 ondersteund (nog).

Op het moment dat alles op de nieuwe telefoon okidoki is, dan de 'oude' telefoon uit Aeroplane mode halen en je profiel zal daar gewist worden...
__________________
Palm Treo 270>Palm Treo 600>Palm
Treo 650>Palm Pre Plus>HP Pre3
Met citaat reageren
  #69  
Oud 14 september 2011, 21:45
Huub's schermafbeelding
Huub Huub is offline
Forumbikkel
Voornaam: Huub
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 03 juni 2005
Locatie: Drongen, België
Berichten: 442
Stuur een bericht via MSN naar Huub Stuur een bericht via Skype™ naar Huub
WOW! Ik heb de nieuwe pre3 binnen en volop aan het genieten!!!
groot scherm, effe wennen aan de nieuwe indeling van de toetsen (backspace bv), maar wel super!
__________________
(voorheen: d age) Visor deelux (black) - Visor deelux (graphite) - Tungsten T5 - Treo 680 - Centro - Pre - Pre Plus - Touchpad 32gb - PRE3
Met citaat reageren
  #70  
Oud 14 september 2011, 22:22
rx_shorty's schermafbeelding
rx_shorty rx_shorty is offline
Pre 3!
Voornaam: Rob
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 19 juli 2004
Locatie: Barendrecht
Berichten: 496
Ja mooi toestel he
__________________
Life is sweet...!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023