Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Windows Mobile - Algemeen > Palm Treo 750 (Windows Mobile)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18 februari 2009, 18:46
ANEZ ANEZ is offline
Junior lid
Model: Palm V
 
Geregistreerd: 18 februari 2009
Berichten: 1
agendafunctie iphone

Beste gebruikers,
Een rare vraag misschien: ik was een windows mobile gebruiker, HTC, Palm, maar ben sinds kort overgestapt naar Iphone. De agendafunctie daarvan valt me echter nogal tegen, is beperkt, heeft geen zoekfunctie en het invullen van items is omslachtig, je moet plaats en naam apart opslaan, dan vervolgens een tijdstip aangeven, ook apart opslaan. Het geheel oogt prachtig maar ik vind het niet praktisch. Vooral het ontbreken van een zoekfunctie stoort me. Weet iemand of er palm pda applicaties bestaan? Misschien ligt het vooral aan het touchscreen concept en moet ik me er mee verzoenen en na verloop van tijd gewoon weer een Palm aanschaffen

Bij voorbaat dank voor een reactie

Met vriendelijke groet,


ANEZ
Met citaat reageren
  #2  
Oud 18 februari 2009, 20:32
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Ik snap je vraag niet maar voor de iPhone is WebIs bezig met iets, Pocket Informant maar dat zou al meer dan een maand geleden uitgebracht hebben moeten zijn..schiet niet op dus..
Met citaat reageren
  #3  
Oud 18 februari 2009, 20:39
Coenox's schermafbeelding
Coenox Coenox is offline
Forumbikkel
Voornaam: Coen
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 10 september 2001
Locatie: Linschoten (UT)
Berichten: 518
Het is bekend dat dit soort functies van de iPhone tegenvallen. Sterker nog, op de Palm zijn ze, ondanks de ouderdom van het systeem, ongeėvenaard. Ik betwijfel of er oplossingen voor zijn, Apple zet de standaard apps behoorlijk dicht. Maar als ze er zijn weten ze dat ongetwijfeld bij de iPhoneclub. De oprichters hiervan zijn hier ooit op de Palmclub site begonnen

Mocht je er toch niet uitkomen, is het misschien interessant om de nieuwe Palm Pre af te wachten.
__________________
-- alles begint met chaos --
Met citaat reageren
  #4  
Oud 18 februari 2009, 21:11
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coenox Bekijk bericht
Het is bekend dat dit soort functies van de iPhone tegenvallen. Sterker nog, op de Palm zijn ze, ondanks de ouderdom van het systeem, ongeėvenaard...
Daarom ben ik terug bij treo 650...
Met citaat reageren
  #5  
Oud 18 februari 2009, 21:31
Coenox's schermafbeelding
Coenox Coenox is offline
Forumbikkel
Voornaam: Coen
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 10 september 2001
Locatie: Linschoten (UT)
Berichten: 518
Tja, en ik mocht van mijn werk een smartphone uitzoeken . In plaats van een Windows mobile toestel te kiezen ben ik voor een Nokia E71 gegaan. Die lijkt nog het meest op een Treo Super toestel, maar ook daar red de agenda de vergelijk met Palm niet. Ik had een iPod Touch als gadget ernaast, maar die is nu naar mijn dochter. Heb zelf nu weer de Tx uit de kast gehaald en zo is het balletje weer rond. Het is me alleen nog niet gelukt op de Tx online te komen via de Tx
__________________
-- alles begint met chaos --
Met citaat reageren
  #6  
Oud 18 februari 2009, 23:31
Arie1961's schermafbeelding
Arie1961 Arie1961 is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 10 december 2007
Locatie: Rozenburg ZH
Berichten: 144
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coenox Bekijk bericht
Het is me alleen nog niet gelukt op de Tx online te komen via de Tx
bedoel je via je Nokia?
mijnE2 maakt via bluetooth verbinding met mijnNokia 3110classic, in het phone selector menu moest ik kiezen voor Nokia 6230, de bovenste uit de lijst
als provider KPN GPRS
__________________
Palm Tungsten E2 / Treo 680 / HTC Wildfire

Desktop : Debian Wheezy / Windows 7 (in Virtualbox)
Laptop : Debian Jessie / Windows 7 (in Virtualbox)

SpiderOak referral link
Met citaat reageren
  #7  
Oud 18 februari 2009, 23:36
Coenox's schermafbeelding
Coenox Coenox is offline
Forumbikkel
Voornaam: Coen
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 10 september 2001
Locatie: Linschoten (UT)
Berichten: 518
Die methode heb ik nog niet geprobeerd. Op de Nokia zit Joikuspot, waarmee je van de Nokia een wifi spot maakt. Lukte wel met de iPod Touch. Ik zal de andere methode eens proberen.
__________________
-- alles begint met chaos --
Met citaat reageren
  #8  
Oud 18 februari 2009, 23:40
Arie1961's schermafbeelding
Arie1961 Arie1961 is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 10 december 2007
Locatie: Rozenburg ZH
Berichten: 144
als er KPN UMTS of zo bij de provider list staat moet je die nemen, maar mijn E2 kent alleen nog GPRS, voor mij trouwens zat want mijn Nokia doet ook maar GPRS
__________________
Palm Tungsten E2 / Treo 680 / HTC Wildfire

Desktop : Debian Wheezy / Windows 7 (in Virtualbox)
Laptop : Debian Jessie / Windows 7 (in Virtualbox)

SpiderOak referral link
Met citaat reageren
  #9  
Oud 19 februari 2009, 08:59
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Uit al dit soort threads blijkt maar weer dat Palm (OS) het gewoon doet. Geen fratsen, gewoon werken.

Mooie reclames hoor voor die zogenaamde smartphones, maar uiteindelijk moet het gewoon een bruikbaar toestel zijn. Daarom voor mij dan ook geen iPhone, hoe gelikt het er allemaal ook uit ziet.

Ben wel heel benieuwd naar de Palm Pre, want die introductie filmpjes laten fraaie functies zien.

gr, Roel
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #10  
Oud 19 februari 2009, 09:24
Coenox's schermafbeelding
Coenox Coenox is offline
Forumbikkel
Voornaam: Coen
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 10 september 2001
Locatie: Linschoten (UT)
Berichten: 518
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoelvdV Bekijk bericht
Uit al dit soort threads blijkt maar weer dat Palm (OS) het gewoon doet. Geen fratsen, gewoon werken.

Mooie reclames hoor voor die zogenaamde smartphones, maar uiteindelijk moet het gewoon een bruikbaar toestel zijn.
gr, Roel

Gisteren nog de MDA Compact IV (HTC Touch Diamond) van mijn vrouw uitgeprobeerd. Als ik het toestel in handen heb, ben ik enthousiast. Maar als ik er mee ga werken begint het me te irriteren, al die priegelige menu's. Het beste WM toestel wat ik ooit in handen heb gehad blijft nog de Treo 750v.. jawel een Palm.

BTW: de MDA Compact is te koop...
__________________
-- alles begint met chaos --
Met citaat reageren
  #11  
Oud 19 februari 2009, 11:45
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coenox Bekijk bericht
Gisteren nog de MDA Compact IV (HTC Touch Diamond) van mijn vrouw uitgeprobeerd. Als ik het toestel in handen heb, ben ik enthousiast. Maar als ik er mee ga werken begint het me te irriteren, al die priegelige menu's. Het beste WM toestel wat ik ooit in handen heb gehad blijft nog de Treo 750v.. jawel een Palm.

BTW: de MDA Compact is te koop...
Het ziet er inderdaad mooier uit... maar het werkt veel te traag...
Telkens ik de overstap maak naar wm (reeds 3 keer) merk ik dat ik binnen een maand of twee minder dan 50% van de dingen doe in vergelijking met mijn palm... Ik denk steeds: "ik zal het wel onthouden, ipv die afspraak in te geven, ook zo met taken, snelle nota's,...
Dus nu terug bij het snelle (maar iets minder sexy) palm.
Ik hoop dat de palm pre toch nog een beetje veel de eenvoud van de echte palm zal blijven behouden...
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023