Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Zire en Z22

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18 juni 2008, 10:51
Martijn Martijn is offline
Junior lid
Model: Palm Zire21
 
Geregistreerd: 18 juni 2008
Berichten: 3
Palm aan, data weg

Hallo allemaal,Na ong 2 weken mijn Palm niet aan te hebben gehad, heb ik hem vandaag weer aangedaan.Uiteraard was de batterij leeg.Na de stekker in het stopcontact te hebben gestopt, ging ie weer aan en gaf de Palm mij de beginpagina weer, zoals ik hem zag toen ik de Palm voor het eerst kocht.Alle data zijn weg!!Uiteraard heb ik ze nog wel op mijn pc staan.Ik heb het al eerder gehad, dat als ik nu synchroniseer, de data op mijn pc ook gewist zijn (logisch toch...)Wie kan mij helpen dit probleem op te lossen?Veel dank!!!!Hartelijke groeten,Martijn
Met citaat reageren
  #2  
Oud 18 juni 2008, 11:18
jonakeys's schermafbeelding
jonakeys jonakeys is offline
Lid
Voornaam: Jonathan
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Locatie: Ede
Berichten: 31
Volgens mij maakt de Zire 21 (als dat je toestel is zoals in je profiel staat) geen gebruik van NVFS , dus ben je inderdaad alles kwijt als de batterij leeg is. De enige oplossing daarvoor is zorgen dat de batterij niet leeg raakt, dus voldoende opladen.

Als je een Hotsync met je pc doet en je kiest het profiel dat je gebruikte om te synchroniseren, maakt de computer je Palm dan leeg? Misschien is dat op te lossen door bij de opties van Hotsync aan te geven dat de PC de Palm overschrijft en niet de lege Palm de PC.

Succes en vriendelijke groet,
Jonathan
Met citaat reageren
  #3  
Oud 18 juni 2008, 13:23
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
SuperSmaus
Voornaam: Jacob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 mei 2001
Locatie: Meestal achter mijn computer, soms thuis, soms op kantoor, soms in de auto
Berichten: 1.507
Stuur een bericht via ICQ naar Smaus Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Als je de Palm nu synchroniseert, dan vraagt de PC welk profiel je er aan wilt hangen. Als je dan het bestaande profiel kiest wordt alles weer naar de Palm toegezet en wordt er als het goed is op je PC niks gewist.

Voor de zekerheid kan je een kopie maken van je Palm-map op je PC (standaard C:\Program Files\PalmOne of C:\Program Files\Palm).

Succes ermee!

Groeten,

Jaap
__________________
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5
Met citaat reageren
  #4  
Oud 19 juni 2008, 11:08
Martijn Martijn is offline
Junior lid
Model: Palm Zire21
 
Geregistreerd: 18 juni 2008
Berichten: 3
Jonathan, enorm bedankt!Dat was de gouden tip!!Fijne dag gewenst!!Hartelijke groeten,Martijn
Met citaat reageren
  #5  
Oud 19 juni 2008, 11:09
Martijn Martijn is offline
Junior lid
Model: Palm Zire21
 
Geregistreerd: 18 juni 2008
Berichten: 3
Jaap, ook bedankt voor je reactie!!!Hartelijke groeten,Martijn
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023