Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #41  
Oud 17 januari 2007, 11:15
RDo
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb hetzelfde probleem, nu vind ik dat niet zo erg, dan maar alle mail. Echter is het volgende bij mij aan de hand. Als ik gmail berichten op mijn treo binnen heb wordt bij gmail waarschijnlijk geregistreerd dat het bericht ge-popt is. Daarmee wordt het bericht dus niet meer door mijn e-mail client op mijn laptop binnen gehaald, erg jammer. Is hiervoor een oplossing?
Met citaat reageren
  #42  
Oud 17 januari 2007, 11:30
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Die oplossing zul je eerst moeten zoeken in Gmail >> Settings >> Forwarding and pop >> Pop download >> keep Gmail's copy in the inbox.
Je desktop mailclient zul je dan zo moeten instellen dat alle mail wordt opgehaald en bijvoorbeeld niet alleen de ongelezen berichten.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #43  
Oud 17 januari 2007, 11:51
RDo
Guest
 
Berichten: n/a
Volgens mij had ik dat al gedaan, maar zal voor de zekerheid nog even mijn mailclient checken inderdaad. Toch werkt pop bij gmail net iets anders, naar mijn gevoel.
Met citaat reageren
  #44  
Oud 17 januari 2007, 13:41
Chamsin Chamsin is offline
GPS lover
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 02 januari 2003
Locatie: Den Haag
Berichten: 126
Nee, het werkt net als overal. Behalve dat je het *aan* moet zetten. En het is standaard secure... (dus wel de goeie poort gebruiken!!) Verder is het gewoon POP.
En het is een kwestie van de mail wel binnenhalen en niet wissen van de bestanden op de server op je Palm en dan binnenhalen en WEL wissen van de server op je notebook.
__________________
---
[iPhone 3G][KPN + Internet Totaal]

Laatst gewijzigd door Chamsin; 17 januari 2007 om 13:50. Reden: aanvulling poort
Met citaat reageren
  #45  
Oud 17 januari 2007, 18:48
RDo
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb alle instellingen aan staan zoals hierboven. Echter maak ik gebruik van mail.app in OSX en daar kan ik alleen instellen dat de nieuwste berichten worden opgehaald en niet allemaal. Dit betekent dat mijn palm netjes berichten binnen haald en deze niet verwijdert, maar mail.app vervolgens opzoek gaat naar nieuwe berichten en deze niet vindt. Raar!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023