alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
ik weet wat michiel wil maken... ben een tijdje met hem in gesprek geweest... maar ben zelf te druk met andere projecten.
het concept is goed, maar ik sta onder NDA dus ik kan er niets over zeggen ![]() |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd, jammer dat ik niks met programmeren heb.
![]() |
|
||||
|
||||
NDA = Non Disclosure Agreement
of te wel... ik heb een contract getekend dat ik hier niets over loslaat... maar ik kan wel eens bij michiel vragen hoe het ermee staat |
|
||||
|
||||
En dan kom je via de "soortgelijke onderwerpen" dit tegen en ben je benieuwd hoe het er mee staat..........
|
|
||||
|
||||
Aaah, een van de grootste geheimen van het Palmclub forum!
![]()
|
||||
|
||||
tja, hoe het met het project staat zou ik niet weten.
ik ben destijds met de heren in conclaaf geweest, maar ben toen niet aangehaakt op het project. het zal dus een geheim blijven ![]() |
|
|||
|
|||
Citaat:
![]() Voor degenen die het nog steeds willen weten: het ging om een Binaural Beat Generator app met Social features als Live Group Beats.... ik was mijn tijd nog een beetje te ver vooruit volgens mij ![]() Mijn programmeer- (en business-) kennis waren ook nog iets te beperkt toen om het ook echt op te pakken dus er is uiteindelijk weinig van terechtgekomen, maar heb er nog wel hele goede herinneringen aan. Allemaal bedankt voor al de support toen! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb er nooit meer iets van gehoord helaas. Ik heb de rest van de thread niet meer gezien tot vandaag
![]() Voor degenen die het nog steeds willen weten: het ging om een Binaural Beat Generator app met Social features als Live Group Beats.... ik was mijn tijd nog een beetje te ver vooruit volgens mij ![]() Mijn programmeer- (en business-) kennis waren ook nog iets te beperkt toen om het ook echt op te pakken dus er is uiteindelijk weinig van terechtgekomen, maar heb er nog wel hele goede herinneringen aan. Allemaal bedankt voor al de support toen! ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Citaat:
![]() |