Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02 juni 2007, 00:05
chevynl
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation Treo 650: Phone functie gaat automatisch uit

Hoi Allemaal,

Ik heb sinds deze week een 2ehandse Treo 650 i.c.m. T-Mobile Netwerk.
De eerste dag verliep alles voorspoedig, maar nu gebeurt het vaak dat dat de Treo automatisch de phone functie uit zet, of opeens de melding geeft dat de SIM Card niet aanwezig of beschadigd is.

Iemand een suggestie wat de oorzaak kan zijn, of wat de oplossing is ???

Alvast bedankt voor de moeite!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 04 juni 2007, 10:42
douweh douweh is offline
Lid
Voornaam: Douwe
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 15 november 2003
Locatie: Eindhoven
Berichten: 47
Had ik ook vaak met mijn treo 650; oplossing is even een 3M geel memoblaadje, uit het plakkende stukje de vorm van je simkaart knippen. Achterop de simkaart plakken en dan weer terug plaatsen in de treo. Sommige simkaarten zijn iets te dun voor het ontwerp van de treo, waardoor het contact even verloren raakt tussen de simkaart en de uitleespinnetjes van de treo, dan schakelt de telefoonfunctie uit. Het papiertje is net een verdikking genoeg dat het niet meer optreedt, hielp bij mij uitstekend in ieder geval.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 04 juni 2007, 11:26
chevynl
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door douweh Bekijk bericht
Had ik ook vaak met mijn treo 650; oplossing is even een 3M geel memoblaadje, uit het plakkende stukje de vorm van je simkaart knippen. Achterop de simkaart plakken en dan weer terug plaatsen in de treo. Sommige simkaarten zijn iets te dun voor het ontwerp van de treo, waardoor het contact even verloren raakt tussen de simkaart en de uitleespinnetjes van de treo, dan schakelt de telefoonfunctie uit. Het papiertje is net een verdikking genoeg dat het niet meer optreedt, hielp bij mij uitstekend in ieder geval.
Bedankt voor de Tip.

Het gaat echter al wat beter nu ik een hard reste heb gegeven. Ik had namelijk meegeleverde software zoals Adobe reader en Documents to go geinstalleerd.
Na deze installatie vertoonde hij deze fouten.

Nu dus niet meer!
Mocht het nog een keer gebeuren dan ga ik het zeker proberen!

Bedankt!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023