Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23 juli 2001, 20:40
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy

Sinds enige tijd gebruik ik MultiMail. Onlangs heb ik een nieuwe computer gekocht, die draait met Windows me. Wanneer ik nu multmail synchroniseer met outlook, krijg ik de volgende melding in mijn scherm: Profiel kiezen, met als keuze: Instellingen van Microsoft Exchange. De computer blijft ook wachten op een reactie, het maakt niet uit of je nu op OK drukt of op cansel. Bij mijn oude computer die draaide onder Windows 98 had ik dit probleem niet. Nu weet ik niet of dit aan een instelling ligt, of dat het komt door de combinatie van multimail en Windows me. Zijn er nog andere die dit probleem hebben, of het liefst hebben opgelost?
Nog een puntje ter info, ik heb Norton draaien voor onderandere anti virus voor zowel internet als e-mail. Ook dit had ik op mijn oude computer niet, maar of dit er iets mee te maken heeft……
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:28.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023