Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Koopadvies

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19 februari 2008, 00:06
Drooler
Guest
 
Berichten: n/a
Digitale agenda?

Ik wil een digitale agenda hebben (ben al dat papier zat), maar ik ben totaal nieuw hierzo en heb echt geen idee wat te kopen. Ik kan wel een dure PDA aanschaffen met allemaal toeters en bellen erop, maar ik hoef geen internet, belfunctie (heb al een prima telefoon ), camera, compleet Windows Vista en wat al niet meer.

Gewoon, een agenda. Het klinkt stom, maar een hele oude Palm kopen is wel mogelijk, maar dat wil ik dan ook weer niet... Dussehm:

Ik zie door de bomen het PDAbos niet meer, wie kan me helpen?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 februari 2008, 10:11
digilb's schermafbeelding
digilb digilb is offline
Zonder titel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Berichten: 1.214
Op deze pagina zie je een vergelijking van alle PDA's met het Palm OS die op dit moment te koop zijn. Heel in het kort: de Zire22 is geschikt voor het bijhouden van je agenda. Wil je ook nog mp3'tjes kunnen beluisteren dan is de Tungsten E2 wellicht geschikt. En als je ook nog via wifi wilt kunnen internetten, dan is de TX geschikt.

Heeft jouw GSM ook Bluetooth, en wil je onderweg op je Palm internetten? Dan kun je de E2 en de TX overwegen: die hebben ook Bluetooth en op die manier kun je via onderweg via GPRS internetten, mail checken etc.

De prijs ligt ongeveer op 99 euro, 199 euro en 299 euro.

Maar als je echt alleen maar een digitale agenda zoekt, dan volstaat de Zire22.
__________________
WM is een drieletterwoord
Met citaat reageren
  #3  
Oud 19 februari 2008, 14:31
Phobophile Phobophile is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 24 december 2005
Berichten: 79
Ik ben begonnen met een Z22 om te kijken of ik zo'n apparaat wel zou gebruiken. Leuk apparaatje om te zien en tweedehands heb je er al een voor een paar tientjes. Ik heb er erg veel plezier van gehad en ben uiteindelijk overgestapt op een Treo 680 omdat die toch wel wat meer te bieden heeft.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 19 februari 2008, 15:49
bartveld bartveld is offline
Forumbikkel
Voornaam: Bart
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 31 oktober 2004
Berichten: 297
Let wel op: je bent hier op een site die zich toespitst op het Palm besturingssysteem (ik kan me voorstellen dat je je nog niet zo bewust bent van de verschillende operating systems die er zijn voor PDA's). Er zijn ook PDA's die op Windows Mobile draaien en misschien ook nog wel andere OS'en. Het is niet onverstandig om je ook daarin te verdiepen, want je maakt met de (al dan niet bewuste) keus voor een bepaald OS ook gelijk een heleboel andere keuzes. Kijk bijv. ook eens op Pocketinfo.nl » Home.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 19 februari 2008, 22:29
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drooler Bekijk bericht
Gewoon, een agenda. Het klinkt stom, maar een hele oude Palm kopen is wel mogelijk, maar dat wil ik dan ook weer niet
Waarom niet?
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #6  
Oud 20 februari 2008, 07:52
smacdab smacdab is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Berichten: 136
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drooler Bekijk bericht
Ik wil een digitale agenda hebben (ben al dat papier zat), maar ik ben totaal nieuw hierzo en heb echt geen idee wat te kopen. Ik kan wel een dure PDA aanschaffen met allemaal toeters en bellen erop, maar ik hoef geen internet, belfunctie (heb al een prima telefoon ), camera, compleet Windows Vista en wat al niet meer.

Gewoon, een agenda. Het klinkt stom, maar een hele oude Palm kopen is wel mogelijk, maar dat wil ik dan ook weer niet... Dussehm:

Ik zie door de bomen het PDAbos niet meer, wie kan me helpen?
voorstudie

Rohdesign | Mike Rohde - Designer | Back to Paper: Should I Ditch My PDA?
Met citaat reageren
  #7  
Oud 20 februari 2008, 08:23
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
Weet dat je eerste pda die je koopt, waarschijnlijk te licht zal uitvallen. Om de eenvoudige redenen dat je er veel meer dingen mee zal willen doen, dan dat je nu in je gedachten hebt...
Dus de optie van een goedkope tweedehandse is zeker niet slecht. Een tungsten E2 of zoiets
Met citaat reageren
  #8  
Oud 20 februari 2008, 10:31
digilb's schermafbeelding
digilb digilb is offline
Zonder titel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Berichten: 1.214
Misschien wordt het tijd dat de topicstarter even laat horen of-ie uit de voeten kan met onze antwoorden?
__________________
WM is een drieletterwoord
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:28.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023