Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05 augustus 2009, 22:51
Isis Isis is offline
Junior lid
Model: Palm Treo Pro
 
Geregistreerd: 04 augustus 2009
Berichten: 3
gps ontvanger pro

Goedeavond,

Ik heb mijn sd kaart met alle tomtom (navigator 5) gegevens van mijn oude telefoon(met ingebouwde gps) in mijn nieuwe palm pro gedaan en alles wordt goed geinstalleerd. Als ik wil opstarten krijg ik de vraag welk gps systeem k wil gebruiken, ik heb dan alleen de keuze uit 2 bekabelde en 2 wireless systemen. Op mijn andere telefoon (als ik de sd kaart weer terugstop) krijg ik ook de mogelijkheid om te kiezen voor ingebouwde gps. Dit krijg ik dus niet op mijn Palm treo pro, wat doe ik fout?

Alvast bedankt
Met citaat reageren
  #2  
Oud 05 augustus 2009, 23:28
deMol deMol is offline
Forumbikkel
Voornaam: Hennie
Model: Overig
 
Geregistreerd: 20 mei 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 641
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isis Bekijk bericht
Goedeavond,

Ik heb mijn sd kaart met alle tomtom (navigator 5) gegevens van mijn oude telefoon(met ingebouwde gps) in mijn nieuwe palm pro gedaan en alles wordt goed geinstalleerd. Als ik wil opstarten krijg ik de vraag welk gps systeem k wil gebruiken, ik heb dan alleen de keuze uit 2 bekabelde en 2 wireless systemen. Op mijn andere telefoon (als ik de sd kaart weer terugstop) krijg ik ook de mogelijkheid om te kiezen voor ingebouwde gps. Dit krijg ik dus niet op mijn Palm treo pro, wat doe ik fout?

Alvast bedankt
Alleen je kaart overzetten is niet voldoende.Je moet echt TOMTOM installeren op je PRO. Dan zie je die ingebouwde optie wel weer.Kortom. CD erbij en installeren maar. Ik denk dat je beter TT6 of 7 kan gaan gebruiken.

Overigens. Je post in het PALM OS algemeen subforum Maar het gaat hier om een windows mobile device.Je vraag hoort dus thuis in dit sub forum en niet hier. PALM OS is totaal iets anders dan Windows Mobile. Ook al heet het ding "Treo"
Met citaat reageren
  #3  
Oud 06 augustus 2009, 21:45
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
De Treo Pro wordt niet vermeld op de lijst met ondersteunde apparaten op de TomTom-website. Ik vrees dus dat je weinig samenwerking hoeft te verwachten tussen TomTom in de ingebouwde gps-ontvanger van je Treo.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 07 augustus 2009, 00:04
deMol deMol is offline
Forumbikkel
Voornaam: Hennie
Model: Overig
 
Geregistreerd: 20 mei 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 641
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekiemonster Bekijk bericht
De Treo Pro wordt niet vermeld op de lijst met ondersteunde apparaten op de TomTom-website. Ik vrees dus dat je weinig samenwerking hoeft te verwachten tussen TomTom in de ingebouwde gps-ontvanger van je Treo.
Er staan wel meer devices in die lijst. Uiteindelijk blijkt het ook op die zgn "niet ondersteunde" devices te werken.

Ik dit geval geldt dus "niet geschoten is altijd mis"

http://www.palmclub.nl/forums/gps-na...o-pro-gps.html

Citaat:
Als officieel TomTom tester had ik al de gelegenheid om een en ander te testen en de Palm Treo Pro geeft dan ook een goede en snelle ontvangst en is met de highres versie van TomTom7 prima bruikbaar.
Palm Treo Pro review | Pocketinfo.nl » Reviews
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023