Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20 augustus 2008, 09:37
RolandS RolandS is offline
Senior lid
Voornaam: Roland
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 13 mei 2004
Locatie: Purmerend
Berichten: 66
Harde reset zonder aan/uit-knop

In het kader van de grote schoonmaak wil ik een harde reset uitvoeren op mijn TX maar het aan/uit-knopje op de bovenzijde van de Palm werkt niet.

Is er een andere manier om een harde reset te starten?

Het probleem met het aan/uit-knopje bestaat al heel lang, maar in het dagelijks gebruik heb ik er geen last van.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 20 augustus 2008, 13:14
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Poeh, ik zou dat niet zo snel weten. Bij mijn weten zijn er geen vervangende reset varianten zonder de aan/uit knop. De batterij leeg laten lopen is bij de TX ook geen optie... En als je met Filez gewoon alles uit het geheugen verwijdert, dan via Apps ook Filez nog en dan een soft reset ? Dan kom je eind, buiten dingen als Saved Preferences denk ik...
Met citaat reageren
  #3  
Oud 20 augustus 2008, 13:48
RolandS RolandS is offline
Senior lid
Voornaam: Roland
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 13 mei 2004
Locatie: Purmerend
Berichten: 66
Dank voor je reactie Bredanaar (ik ook, lang geleden).
Ik heb eindeloos zitten morrelen aan het knopje en ineens -toevalstreffer- had ik een harde reset . Voorlopig ben ik dus uit de brand.
Op andere fora

1src Forums - Fixing the TX's power and 5-way/hard buttons, a how-to

wordt beschreven hoe je je TX uit elkaar kunt schroeven om de boel te repareren, maar daar hoef ik me dus gelukkig niet aan te wagen.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 04 september 2008, 20:29
Jand Jand is offline
Junior lid
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 28 september 2006
Berichten: 2
Ik had hetzelfde probleem, de aan-uit knop van mijn tx werkte ook niet zodat ik geen harde reset uit kon voeren. Vond na enig googlen de oplossing om m'n palm uit elkaar te schroeven - maar vond ook een andere: inspuiten met een heel klein beetje W40. Dat had ik niet maar wel teflonspray en zie daar: hij is nu rustig aan het opladen en de aan-uit knop doet het weer. Hoop niet dat het spul ander materiaal in m'n palm aantast, maar goed: anders was-ie ook niet meer bruikbaar...
Groet Jan
Met citaat reageren
  #5  
Oud 24 november 2008, 11:53
gertjago gertjago is offline
Junior lid
Model: Palm Tungsten|T5
 
Geregistreerd: 24 november 2008
Berichten: 3
Er is nog een tweede manier om een harde reset te geven maar ook daar heb je de Power button voor nodig.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023